BESATT

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y ,   J U N K Y A R D 

S H A C K E T    H E R

H O O D I E    H E R

T I G H T S    H E R

S K O    H E R 

 

Hei og god helg til alle som har det! Selv fikk jeg helg i går, og har det har egentlig fortsatt å gå i ett helt til nå. Jeg har akkurat fått tid til å gjøre dagens yoga, noe som var much needed, da jeg har noen sånne “lynende” (???) smerter i skuldrene etter å åpenbart ha vært anspent i kroppen denne uken. Jeg skal også straks dra en tur på trening, før det blir helg og tacos for alle penga. Ellers har jeg begynt å gå bananas på eletroniske lys – i gårsdagens innlegg viste jeg dere jo de nye “stearinlysene” mine, og i dag endte jeg opp med å dra å kjøpe meg tre (!) kubbelys i samme stil, bare som man kan skru på med ….. fjernkontroll. I tillegg til masse andre lys man kan styre med fjernkontroll. Jeg har blitt helt SPRØ og er besatt av falske lys ass

Okei, da tror jeg jeg sier takk for meg her inne hahaha GOD HELG

 

5 kommentarer
    1. Kan jeg spørre hvilken størrelse du har i jakka?😍 har lyst på samme og tror vi er ish samme størrelse 🙂

    2. Den tightsen er såå fin! Jeg har lyst til å kjøpe en selv nå når den er på tilbud men small forsvant før jeg rakk å bestille! Jeg har lest at den er delvis stor i størrelsen så man kan gå ned en størrelse, synes du det? 🙂

      1. ja den er fantastisk! du jeg er litt enig – jeg syntes den er normal i størrelsen, men kaaaanskje litt stor! så det kan nok gå fint å gå ned en størrelse om du vipper i hvert fall <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg