BIKINIENE MINE

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y   O G   N A – K D 

I dag tenkte jeg å ta en aldri så liten 2008 og vise dere bikiniene mine, haha. Noen er fra i år, og noen er flere år gamle, men prøvde å finne noen som enda fås kjøpt da det er superirriterende å se dødskule bikinis (eller hva som helst annet av klær) som ikke selges lengre, haha. Jeg eeeeelsker bikinier og badedrakter og kunne sikkert hatt 1000 om det var opp til meg, men 1: det trenger man ikke, og 2: det er ikke i nærheten av nok soldager i Norge til å få brukt alt, haha. 

 

O R A N S J   T O P P    H E R

O R A N S J   T R U S E    H E R

L E O   T O P P    H E R 

L E O   T R U S E    H E R

 

Den oransje trusen fikk jeg faktisk nettopp, og jeg har ventet så lenge på den da jeg kun har hatt toppen i et år. Og en så flashy topp krever ofte en matchende truse syntes jeg! Leoparden har dere jo allerede sett på Instagrammen min, og den har jeg faktisk allerede brukt. Elsker den høye trusen!!!!

 

 

G R Ø N N   T R U S E   L I K    H E R

G R Ø N N   T O P P   L I K    H E R

G U L   T O P P    H E R

G U L   T R U S E    H E R

 

Den “grønne” til venstre vises virkelig ikke hvordan ser ut i virkeligheten, lyset ble helt fucked up, haha. Den er fra Nelly men selges ikke lengre… Den er i ribbestrikk, men linket en nesten lik bare ikke i ribb! Ellers er det denne gule nydeligheten, husker ikke om jeg har vist dere den før? Hallllaaaiiisss hvor søt er den? Denne har jeg ikke brukt enda og gleder meg veldig til å bruke den til brun hud!

 

 

H V I T   T O P P    H E R

H V I T   T R U S E    H E R

 S V A R T   T O P P    H E R

S V A R T   T R  U S E    H E R

 

Så klart måtte disse to med, haha. Disse har jeg vel både vist og snakket om masse på bloggen, da det er noen av mine favviser. Helt enkle, men sååå behagelige. Supermye strech og sitter veldig fint på. Trusen er ganske string-formet, så om man ikke liker det så ville jeg kanskje styrt inna!

 

 

M I N T   T O P P    H E R

M I N  T   T R U S E    H E R

M I N T   T O P P   S T R O P P L Ø S    H E R

M I N T   T R U S E   K N Y T I N G    H E R

 

Som dere kanskje ser har jeg linket til den “sports bh”-badetoppen og trusen i en litt annen farge, da denne mintgrønne ikke selges lengre.. Nå skal jeg ikke si for sikkert da jeg har tiny winy tittis selv, men denne formen tror jeg vil være veldig bra for jenter med større pupper! Har selv denne i flere farger da den er superbehagelig og sitter like fint på små pupper som store. Den andre mintgrønne er ny, og er min nye solebikini!!! I love me a stroppløs bikinitopp, ass. Gir minimalt med skille, men ser likevel cute ut.

 

 

H V I T   T O P P   L I K    H E R

B L O  M S T R E T E   T R U S E   E R   G A M M E L   F R A   H M 

H V I T   K N Y T E B I K I N I    H E R

H V I T  T R U S E    H E R 

 

Når jeg sier trusen er gammel fra HM mener jeg gammel. Denne bikinitrusen tror jeg jeg kjøpte i niende klasse, haha. Et under at jeg enda passer i den (noe deprimerende egentlig), men den er så fin! Jeg har mistet trusen som hører til toppen nemlig.. Samme hvite topp som den mintgrønne ovenfor, og en ny variant med knyte-detaljer. Syntes det var litt fint, samtidig som jeg føler den gir illusjon av litt mer former, haha. Vet ikke om jeg er helt koko men men la meg leve i trua

 

Om dere skulle lure på noe bare spør! Det er så hinnsides mye fine bikinis ute nå, og jeg har samlet noen jeg syntes er nydens nedenfor:

1 .    H E R    2 .    H E R    3 .    H E R    4 .    H E R    5 .    H E R    6 .    H E R 

 

1 .    H E R    2 .    H E R    3 .    H E R    4 .    H E R    5 .    H E R    6 .    H E R 

6 kommentarer
    1. Whaat, trodde du ikke hadde blogget på en stund, men ser nå at det kun er bloglovin som ikke har oppdatert seg på mange dager..

    2. Æææ den gule fra nakd var supersøt! Synes fargen så litt annerledes ut på nettsiden, så lurte bare på om den er mere lik på bildet ditt eller nettsiden? Klem<3

    3. Fine bikinier! Hva syntes du forresten om å sole deg i helt vanlig string? For når man soler seg med en større truse så ser det alltid så rart ut med skillet når man har på string til vanlig. Har du en løsning her? 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg