BIKINISHOPPING OG RABATTKODE

A N N O N S E   N A – K D

R Ø D   B I K I N I T O P P   H E R
R Ø D   B I K I N I T R U S E   H E R
B R U N   B I K I N I T O P P   H E R 
B R U N   B I K I N I T R U S E   H E R
G R Ø  N N   B I K I N I T O P P   H E R
G R Ø N N   B I K I N I T R U S E   H E R
B L Å   B I K I N I T O P P   H E R
B L Å   B I K I N I T R U S E   H E R
Hei og god morgen mine fine lesere! Her om dagen begynte jeg å tenke på bloggingen jeg kjørte litt etter jul – med litt random blogginnlegg som typ “min siste shopping” eller “hudpleien min akkurat nå”, og tenkte kanskje jeg skulle begynne litt med det igjen? Det skjer jo ikke akkurat så mye i livet heller at the moment, så let me know hva dere tenker om det hehehe
Så ja, jeg tenkte egentlig å stikke innom for å dele en rabattkode på NA-KD, og da tenkte jeg å vise de nye bikiniene mine i samme slengen! De var sååå sjukt fine i både farge, fasong og fit at jeg ikke kan huske sist jeg ble så fornøyd med bikinier. Særlig den grønne og røde er utrolig kledelig på – mens den brunlilla er faktisk egentlig undertøy! Men det er i ganske tykt stoff så tenker å bruke det på stranda til bikini også, høhø. Har enda ikke testet hvordan det er i vann tho så det kan jo være lurt haha
B R U K   R A B A T T K O D E N
ANNAIS15
F O R   1 5 %   O F F 
H E L E   N E T T S I D E N

1. HER2. HER3. HER4. HER5. HER6. HER7. HER8. HER

 

Ellers er koden gyldig i en uke. Håper dere får en fiiin fredag, god helg!

 

13 kommentarer
    1. Ja, gjør gjerne det, Anna! Du er jækla god på tipsing og triksing! 😀 Kanskje du kan lage et innlegg på dine topp 3 atm? F.eks topp 3 plagg, klesmerker, sminkemerker, matretter, drikke, serier, filmer, nettsider, apper, reisemål etc. Bare et forslag her altså, og du velger seff selv hvilke ting du vil ha med på lista! 😉 MÅ ikke ha med drikke f.eks. Kan være hva som helst 😉 Og, så hærlig at din siste eksamen er gjemnnomført!!! Stort grattis med det! 😀 Ha en fin fredag du også, fine deg! Heeeelg! Yeeei! 😀 Klem! <3

    2. for noen fine bikinier!! likte spesielt den grønne og røde! hvordan er overdelene og underdelene i størrelse? <3

    3. Okey, dette har ikke noe med innlegget å gjøre, men jeg vil bare si at jeg gleder meg så sykt til denne karantenetiden er over så skitshowet kan komme tilbake igjen. For guud som jeg savner dere💔💔

      1. såååååå kooooselig å høre!! jeg merker jeg begynner å savne det sjæl, og vi skal mest sannsynlig begynne på igjen når vi er ferdig med eksamner og bachelor <3

    4. Heii fine Anna!

      Håper alt står bra til med deg! Hvordan går det med bachelor?☺️

      Har et spørsmål siden du har så jevn og fin brunfarge! Hvor ofte bruker du selvbruning? Har du noen selvbruningstips for newbies?😄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg