BILDEDRYSS: ÅRE

A N N O N S E :   R E I S E   I   S A M A R B E I D   M E D   S K I S T A R

Da var jeg hjemme i sofaen igjen, og har akkurat grått sjela mi ut av kroppen av den nyeste episoden Vikings på HBO. Noen som følger med? Så akkurat nå må jeg finne på noe gøy så dagen her ikke blir så kjip. Jeg hadde nemlig ikke lyst til å dra hjem i det hele tatt, men heller fortsette en helt perfekt helg i Åre til det uendelige. Slik fungerer det jo da dessverre ikke, og som vi kom frem til i bilen på tur tilbake: man må faktisk ha det litt mye kjedelig for å kunne kjenne på gøy-het også.

I går var en lang og innholdsrik dag! Jeg og kjæresten sto i bakken på fredag, før vi dro på afterski en tur sammen. Det gikk i det samme i går, bare med fire stykk ekstra! Som jeg nevnte kom jo to vennepar opp i går, så da ble det enda en tur i bakken – hvor jeg endelig fikk øvd meg litt på enkelte snowboard-ting. Jeg er jo litt nervøs av meg, men etter en liten øl øverst på fjellet i Åre ble nedoverturen litt lugnere og jeg litt tøffere til å teste nye ting.

I går kom det en del tåke/skyer utover dagen, og dette var utsikten fra toppen! Kjempesnedig, da man egentlig ser heeele Åre derfra, men føltes ut som vi var “over” himmelen haha

Hahahha en snedig liten frisyre under hjelmen der men samma det vel

En liten pause midt i bakken, haha. Herregud så kald man blir på rumpa av å kjøre brett – jeg sier til meg selv hvert eneste år at jeg skal strikke meg en ull-shorts av noe slag, haha. Man sitter jo mye mer enn slalomfolk da man hele tiden må ned å feste bindingene, så da setter frosten seg gitt

 

Vi dro videre på afterski på Verandan i Åre, hvor det er fuuuullll partystemning fra klokka 15. Det er egentlig et helt fantastisk konsept?? Danse, drikke øl og synge i svette skiklær, før man drar hjem å spiser middag. Sneeeedige greier, haha.

Også noe av kanskje turens største høydepunkt – gårsdagens middag! Vi var invitert på Copperhill for å spise, heldige oss! Der ble det løkringer, hummer og kamskjell til forrett, før en nydens biff etterpå. Vi kom jo typ rett fra afterski (en liten dusj og oppfreshning bare), så det føltes veldig fint å bli servert nydelig mat i nydelige omgivelser etterpå. Kvelden ble avsluttet på byen en tur, før det ble tidlig kveld heldigvis noe som kjentes veldig bra i dag, haha. H Å P E R  D E R E   H A R   H A T T   E N   F I N   H E L G   ♥   

8 kommentarer
    1. Kan du lage et innlegg med hva man kan ha på seg på afterski?? Jævlig harry, og jeg er en den første til å innrømme at jeg er en basic bish

      1. hahah you cute, fra en basic søster til en annen! jeg pleier egentlig bare å ha på det jeg har hatt på i bakken – det er som oftest hoodie en ullundertøy-genser! + snowboardbuksen min og noen deilige sko (jeg bruker å bytte om fra snowboardsko til uggs). <3

    2. heii! hvordan fikser du håret ditt slik som her feks? Krøller du det? Det ser ut som du får til å få ganske mye volum i det – veldig fint!! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg