BILDEDRYSS FRA HELGEN MIN

Hei og god tirsdag alle sammen! I dag var jeg eeendelig på verksted og hentet bilen min  !!! Jeg vet ikke om jeg har fortalt det men jeg punkterte jo bilen min for noen uker siden, og det tok litt tid å få fingern ut av ræva, bestille nye dekk og service på den. Men nå var det jaggu gjort, og så deilig det var. Føykt seff rett på IKEA for å handle hahaha

Anyways, tenkte jeg skulle vise dere litt bilder fra helgen min! Den var virkelig fylt til randen av koseligheter, så let’s go:

På fredag startet jeg og Erica med noe vi tenkte skulle bli en tradisjon: felles hjemmekontor èn gang i uka! Vi er jo to stk som sitter inne i leilighetene våre dag ut og dag inn og prater jo sammen over mobil hveeer enda dag, så da kan det jo være greit å ha en dag sammen hvor man kan hjelpe hverandre med bilder, snakke litt bisiss og ikke minst snakke masse tull

Fredag kveld ble roooolig med taco og boller fra Snurr med kjæresten

Så var det lørdag, der ble det jaggu en hel dag! Jeg og Erica startet dagen med å være fornuftige å trene, før det var hjem å dusje og gjøre seg klart til brunch. Vi var en liten gjeng som møttes for deeeilig mat og drikke på Kalas og Canasta

Før vi dro over veien, på NB6! Det er en vinbar her i byen på fiiineste Bakklandet, der vi tok en runde med vinsmaking. Så var det hjem å fikse seg litt mer, før vi møttes alle mann alle hos Emilie for å spise deeeeiiilig pizzamiddag, ta litt drinks, før vi dro ut igjen å sang karaoke. Så en ganske så intens dag, men veeeldig koselig og gøy!!

Så var søndagen der, og da bestemte vi oss for å ta en liten søndagstur til ..

Snurr!!! Der hadde vi bollesmaking

En superfin helg med masse forskjellig som skjedde med andre ord

Nå sitter jeg og skal egentlig på trening – jeg har allerede trent èn gang i dag men veldig chill og kort da planen hele tiden var å dra å prøve gruppetimen som ei venninne har! Meeeen altså meg og kveldstrening fungerer så dårlig sammen. Særlig etter jeg begynte å trene mellom 12-4 fast virker 7-8 tiden helt umååååtelig seint, haha. Jeg sitter her i treningstøy og alt, men akkkurat nå må jeg si det frister mest å hoppe i dusjen, fjerne sminke og gønne en joggis. Vi får se haha!! Ha en fin tirsdag videre alle  

8 kommentarer
    1. Herlig! Blir så innmari godt humør av å lese innleggene dine og sjå bilder her på bloggen og instagram❤️

    2. Hei! Jeg lurte på om du kunne ha laget et innlegg om selvbruning, typ dine rutiner, hva du bruker, hvordan du bruker det, før/etter osv? Har vært i gamet bare et år, men føler det liksom aldri blir helt bra uansett hva haha

      1. hahah skjønner hva du mener, selvbruning kan være vanskelig!! skal se hva jeg får til, men jeg gjør ikke all verdens – skrubber kroppen når selvbruningen begynner bli tørr og stygg, også smører jeg meg inn med selvbruning dagen(e) før jeg skal ha på ny runde. ellers bruker jeg selvbruningshanske, det er KEY! også bruker jeg faktisk en stor sminkekost til å påføre på hendene <3

    3. hei! hvor lang tid tok det før du merket forskjell med elixir nicatil? påfører du kveld og dag? 🙂

      1. du den startet egentlig å “fungere” best på høsten/vinteren, når jeg begynte å bli skikkelig tørr i huden! da virket den virkelig underverker <3!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg