BILDEDRYSS FRA OSLO

Hei alle sammen og good kveld! Jeg har akkurat kommet frem til Kragerø, etter tre dager i Oslo. Vi bestemte oss for å stoppe innom der i noen dager, for å få møtt både familie og venner. Det var jo helt fantastisk vær de dagene vi var der, og da vi pakket i bilen og kjørte snuten ut av Oslo var det igjen pøsregn vi kjørte fra. Vi har hatt så sjukt flaks med været til nå at det er nesten ikke til å tro, haha. Men ja, tenkte å vise dere masse bilder fra de siste dagene og heller fortelle litt mer under de!

Hahaha her var det sikkert 27 grader ute, men begge oss elsker thaimaten til Rice Bowl, så der satt vi i steksol og slurpet i oss glovarm gul curry.

Deilig deilig pizza og øl til kveldsmat

I går var en enda varmere dag, og etter en frokost i parken var det bare å kaste på seg bikinien, pakke bach baggen og finne VANN, både å drikke og å bade i. Eller: hvem fanken lurer jeg jeg drikker bare Solo Super om dagen jeg er besatt

Litt senere på dagen hadde vi en middagsreservasjon på Brasserie Rivoli sammen med noen venner! Jeg hadde aldri vært der før og var superspent!!

Vi fikk et helt nydelig bord! Jeg og en venninne bestemte oss for å kjøre fullt ut og bestille deres sjømat-opplevelse, noe jeg virkelig ikke angrer på! Til forrett fikk vi dette ovenfor – østers, ferske reker, kamskjelltartar og en toast-aktig greie med en blanding av litt av hvert på, med nydelige sauser og dressinger ved siden. Allerede her var jeg over the moon fornøyd hahah!!

Hovedretten besto av spicy krabbe, grillet kreps og calamares. Jeg, med fullstendig overtenning startet jo å bryte krabben med hendene, og når jeg sitter der med masse saus over begge hendende kommer servitøren med krabbeknekke-redskapet og begge får megalattis. Kjøret går !

Drinker til dessert! Jeg tror jeg fant min nye favoritt-“drink” – Cremant med hylleblomst i! Hylleblomst er jo en heeelt fantastisk smak i, herlighet så fresht!

Etter hvert tok vi oss en tur videre og tok noen øl sammen, og det ble en sjukt fin (og varm) sommernatt. I morges var det tid for å begynne å bevege oss enda litt mer sørover, men først rakk jeg heldigvis å møte Andrea for en lunsj!

Også var det å pakke Fiaten full og sette snuten mot motoveien. Har aldri kjørt så langt med bilen min før og er faktisk veldig stolt over hvor bra den har prestert så langt, haha!

Ps: siden søndag har jeg fått: 13 gnagsår, og still counting ! Jeg har satt personlig rekord ! Og i den anledning vil jeg benytte min utrolig viktige platform til å ta til ordet for hvor sjukt dyrt det er for gnagsårplaster altså what the fuck 100 spenn for 5 plaster er et: ran

Håper alle får en nydelig onsdagskveld videre !!!

6 kommentarer
    1. Enig angående gnagsårplaster… Kan tipse om gnagsårplaster på normal!! Rundt 40kr for 5-6 stk.

      Ha en fin sommer videre!!!

    2. Hei, Anna! Du har jo vært en del i oslo oppigjennom årene, hadde vært supert med en oslo guide? hva burde man se/spise/gjøre utfra dine erfaringer <3

      1. ååå den er vanskelig, jeg eeeeer egentlig ikke så veldig lommekjent i oslo dessverre haha 🙁 <3 men jeg liker som sagt veldig godt rice bowl og det er vel kanskje den eneste plassen jeg er innom fast når jeg er i oslo! beklager SJUKT labert svar haha :(<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg