BILDEDRYSS FRA PÅSKEN

Hei og håå, da var det ny uke gitt! Jeg er enda i Spania noe som er veldig deilig, hehe. Selv om det pøser ned her i San Sebastian både i går og i dag, er det liksom fortsatt helt nydens å enda ha ferie. I tillegg opplever vi så masse gøy og kult her at jeg nyyyyter hver eneste dag! Jeg tenkte egentlig å vise dere litt bilder fra påsken forrige uke, jeg! Så lets goooo:

På torsdag dro jeg og Emilie inn til byen for en aldri så liten chille/turistdag! Vi spiste nydelig brunch med deilig pintxos og rødvin, pintxos er baskernes form for tapas. Det er så sinnsykt mye god mat her, dere aner ikke !!! Alt jeg har spist har vært helt fantastisk.

Etter brunch startet vi en sightseeing for oss selv! Vi dro innom flere nydelige kirker, et lite tivoli, vi tok faktisk også en 40 minutters båttur, før vi gikk turen opp til en borg med nydelig utsikt. Som dere kanskje ser husker jeg ikke helt navnet på alt, men om noen virkelig lurer så bare spør så skal jeg finne det ut haha

På fredag var det tid for fotballkamp!:

Vi startet med å spise middag på Narru, som kanskje er min favorittresturant her! Om dere noen gang er der mååå dere prøve okse og trøffel raviolien for fyyyyyytti grisen den er god

Nå skal jeg jobbe litt videre, trene litt og … planlegge min 5.-stjerners middag !!! Den nærmer seg med stormskritt og jeg har enda ikke planlagt noe særlig, så nå må jeg begynne å hive meg litt rundt, haha. Ha en nydelig onsdag alle

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg