BILDEDRYSS: NYTTÅR I SAN SEBASTIAN

Hei og goooodt nyttår mine kjære blogglesere!!! Helt rått å enda ha blogglesere, ass. Jeg vet det har vært litt stille her inne den siste tiden, men u know. Feri gjør ofte det med meg, haha. Men jeg har allerede skrevet ned blogginnlegg jeg har tenkt å lage, så forhåpentligvis blir det litt mer bloggings denne uken og fremover.

Men! Jeg tenkte å ta en kjapp liten recap siden sist – det har jo både vært jul og nyttår! Julen var helt fantastisk – jeg var hjemme med hele familien og chillet, spiste nyyydelig mat, spilte, flirte og bare kosa meg sånn. Tok nesten iiiingen bilder annet enn av tanteungene mine, så det tyder på en veldig avslappende høytid, hehe. Men tredje juledag var julen hjemme over, og jeg reiste til Spania, San Sebastian! Det gjorde også resten av gjengen, og der skulle vi feire nyttår og være en uke sammen. Såååå koselig tur, og tenkte egentlig bare å fyre igang med litt bilder!

Dette blir faktisk min tredje gang i San Sebastian, og det er så fint der! Det er en litt kronglete reise dit, men det er absolutt verdt det. Det er jo en skikkelig mat-by, og det kan jeg skrive under på – såååå mye fantastisk mat. Men det er også en veldig vakker by! I tillegg er det bare en kjøretur unna Biarritz i Frankrike, men også mitt fav vindistrikt Rioja, i påsken var vi og besøkte begge de plassene – såååå fint!

Det ble en god del vandring på turen, noe som er veldig fint i San Sebastian da det består av både en gamleby men også en superfin og nyere del. I og med at vi skulle være en uke fikk vi også squeezet inn litt trening, som var nice

Litt diverse – èn dag tok jeg og Lena en slags “fjellbane” opp til Torreon del Monte Igueldo, som er en salgs borg/festning aktig greie heeelt på toppen av et fjell, hvor man ser ut over hele San Sebastian. Der er det også en mini fornøyelsespark, resturant, og suuuuperfint.

Så var det plutselig blitt nyttårsaften! Da var det duket for så masse gøy! På dagen var vi på fotballkamp noe som var megagøy – jeg er ikke såååå interessert i fotball men når det er så mye liv blir det altså så mye gøyere, haha.

Før det ble hjemmefest med nyyyyyyydelig middag med hele gjengen. En veldig fin avslutning på 2022 og en fiiin start på 2023.

Haha disse “oppsummerings”-innleggene har en tendens til å bli litt halvhjertede og kjedelige, men jeg tror dere vet at jeg syntes det er litt kjedelig å skrive de. Dette innlegget har jeg utsatt å skrive typ siden jeg kom hjem bare derfor, hahaha. Men når jeg først sitter her og skravler og skriver er det jo egentlig ganske greit, men det blir litt det samme som å redigere sin egen podcast – man har liksom akkurat opplevd det selv, så å høre det igjen / oppsummere det er liksom ikke så gøy. MEN sånn får det bare være når jeg glimter til med mitt fravær sånn som dette, haha.

Nå skal jeg ut å gjøre en del ærend – på tampen av 2022 gikk “oppussings-gnisten” litt ut av både meg og kjæresten min, så jeg driver og sparker den litt opp igjen. I dag skal jeg kjøpe malingggg og kanskje sette i gang å male det ene rommet her hjemme. Ha en fin onsdag videre!!

12 kommentarer

Siste innlegg