BILDEDRYSS OG MATTIPS

A N N O N S E L E N K E   N E L L Y

Hei og god kveld alle sammen – som dere kanskje har merket har jeg valgt å blogge litt sporadisk mens jeg har ferie her på Sørlandet. Likevel skal jeg prøve å få oppdatert i hvert fall annen hver dag! Jeg tenkte å starte dette innlegget med litt bildedryss fra de siste dagene:

 

P L A Y S U I T   H E R

 

En playsuit jeg klikket hjem før ferien – så utrolig fin! Den finnes også i svart (her) og ser at de faktisk er på 40% akkurat nå! Det er forsåvidt også kjolen jeg hadde på meg på Instagram i går, når vi først er inne på litt outfits:

K J O L E    H E R

 

De siste dagene har det vært helt nydelig vær, sæææærlig i dag – skikkelig sommer! Etter noen dager forrige uke med dårlig vær, regn og vind føles det helt fantastisk å både stå opp og legge seg til sol. I går og i dag har egentlig vært identiske – alt fra morgenrutinen med iskaffe på brygga, soling, en båttur og grilling til middag. Jeg må forresten tipse dere om chili-fetaosten fra Apetina, om dere er glad i sterk mat er den helt fantastisk å ha i salat. ELSKER

En liten kveldsbåttur til et av skjærene

  

Nå skal jeg klappe igjen maccen for i dag, så blogges vi imorgen – jeg har allerede klart et nytt bildedryss klart! Håper det går fint med litt random mobilbilder – jeg skjønner òg at innholdet her inne kan bli litt repetitivt, men men. Ha en fin dag videre alle!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg