BILDEDRYSS: OSLO

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y ,   J U N K Y A R D

 

K Å P E   I V Y   R E V E L

U L L G E N S E R   N E L L Y ,    H E R

V I N Y L T I G H T S   L I K    H E R

V E S K E   N U N O O

S K O   N I K E ,   H E R

 

  

Et pittelite bildedryss fra Oslo! Vi var virkelig så heldige med været, perfekt høstvær. Bortsett fra en liten regnbyge her og der, da jeg gikk rundt med en pitteliten Normal-plastposet på hodet (bildet under haha). Kjenner jeg gleder meg såååå til neste jentetur allerede, og den er heldigvis allerede planlagt. Og da blir det Bergen!

I dag har vært en hektisk dag, med eksamensskriving, forelesning, jobbing og litt ærend. Men herregud så deilig! Helt fantastisk å få tilbake hverdagen igjen, og det er rart hvor mye energi man får av å ha det travelt. Og hvor mye energi det suges ut av kroppen når man ligger og kjeder seg hjemme over lengre tid. Man skulle tro det var motsatt?? Nå skal ikke jeg være heeeeelt overentusiast og melde at jeg elsker å ha det travelt, mandager osv – jeg kan også meddele at overkroppen min er helt øm og jeg er superkvalm i dag etter gårsdagens sparke-session på trening, og som jeg sa til kjæresten “jeg tror serri jeg har indre blødninger eller noe ass”. Litt hypokonder og skal dere skjønne

9 kommentarer
    1. Altså, ja !!! Endelig noen som er likedan som meg med hvordan man får energi ! Folk snakker om at de blir sååå slitne når de jobber eller er på trening eller whatever, og at de slapper av i helgene med å bare være hjemme. Nei hva søren tenker jeg alltid, man blir jo sååå slapp og sliten og giddalaus av å ikke gjøre noe. Det må skje ting tenker jeg

      1. Hahhaa jaaaa enig!! Altså jeg kan elske å ligge å slappe av også jeg da, men bare ikke FOR lenge for da blir jeg giddaslaus haha!!

    2. Helt enig! Jeg føler at jo mer man har å gjøre, jo mer får man gjort. Akkurat når jeg skrev den setningen ser jeg at det høres veldig dust ut og opplagt ut, haha.. Men du skjønner greia

    3. Digger bildedryss! 😀 Håper du hadde det faaab! Bare et spörsmål: syns du ikke er irriterende at halve skoene ikke blir med på bildene? Eller er det bare meg som er litt vel perfeksjonist? Haha… Love ya! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg