BILDENE SOM IKKE KOM PÅ BLOGGEN #37

… kanskje min personlige favoritt! Et veldig representativt bilde av meg, da jeg nyser minimum 10 ganger daglig.

 

… også et veldig representativt bilde – dette er meg som prøøøøøver å lære opp broren min, som tar bloggbilder for første gang i hele sitt liv

… jeg vet faktisk ikke helt ass

 

… that supermodel work I have been training for this my whole life . the super model life

 

 

… hahaha hva skjer her? Hva er jeg på veg til å gjøre? Le? Nyse? Klage? Gi instrukser på bilder? I will never know

 

… herregud søta

 

Et lite pip fra meg – i dag skal jeg bruke dagen på å lese til eksamen. Og spise! Haha, jeg føler dette er det eneste jeg sier – men så er det jo også det eneste jeg gjør. Håper alle nyter påsken, om den er rolig eller ei. Jeg må jo fortelle at vi er ute med en ny poddepisode også, så den kan dere jo kose dere med <3 Dere finner den der podder er, og direktelink her!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg