BILDENE SOM IKKE KOM PÅ BLOGGEN #38

… det beste med dette bildet er egentlig fargen min i ansiktet og brystet hahaha??? Jeg husker jeg var litt solbrent fra før men dette filteret gjorde meg til LILLa hahahaha

… hahaha supermodel WORK covergirl med antydning til foundationskille og ser jeg

… en målrettet kvinne on her way

… altså hva er dette for noe holdning få det VEKK er du snill

… sånne bilder får jeg litt sånn … oi da, Anna. Du er jaggu ikke pen når du spiser (men hvem er egt det)

I dag er jeg bakis etter bursdagsfeiring i går! Jeg dro tiiidlig hjem tho, og var i seng klokken 1. Og takk gud for det, haha! Jeg har brukt dagen på å se hele 6 episoder med The Sinner sesong 2, redigert podd, vært hjemme på søndagsmiddag og nå er det godis og enda mer serietitting. Digggggers søndag med andre ord – håper alle får en fin mandag i morgen <3

 

11 kommentarer
    1. Hei!
      Har du noen skofavoritter for tiden til kjole/finere antrekk til fest, byen ol.? Digger stilen din og håpte du kanskje kunne hjelpe another tall girl, out! Hilsen suuperstor podfan og fellow surikat <3

    2. Til ukens spm: bor du og kjæresten sammen? Evt hvordan ser hverdagen deres ut hvis ikke? <3
      Kan du bare skrive litt tanker rundt dette, trenger serri hjelp. Jeg og typen gjør nemlig ikke det og det blir så mye farting og styr frem og tilbake hahha…

      1. jaa vi bor sammen akkurat nå faktisk! men har jo ikke alltid gjort det, men jeg har jo bil så sånn sett har det gått greit å komme seg til og fra hverandre.. det er jo litt styrete men sånn må det jo bare bli haha 🙁 <3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg