BILDENE SOM IKKE KOM PÅ BLOGGEN #38

… hahaha dette bildet føler jeg beskriver meg VELDIG godt på hvordan jeg ser ut som når jeg kødder. Her er det 99% sjangse for at det kommer noe ræl ut av kjeften min

 

… her tror jeg det er en nys på gang

 

… bare å maile om dere lurer på hvor jeg tar restylane

… hahhaa åååh jeg ligner sjukt på det ene tantebarnet mitt her, og hele kroppsfasongen og stillingen min er så sjukt … barne-aktig??

… hahaha her gikk det en hel gjeng med brannmenn på sikkert 20 stk forbi da jeg hadde shoot med tre kofferter

 

… biiiitch nå skal du høre her

 

Hei og god morgen alle fine! Og god helg! Akkurat nå driver jeg og pakker kofferten min for en aldri så liten sydenferri, og skal straks møte familien for en morgenkaffe. Gårsdagen gikk egentlig bare til å podde og spise, en deilig dag med andre ord. Men veldig lite bloggvennlig, for jeg gjør så lite om dagen. Derfor tenkte jeg bare å dele noen blinkskudd med dere, også blogges vi når jeg har litt mer gøyalt å fortelle, som forhåpentligvis er i morgen! Ellers: er det bare meg eller er denne utgaven av “bildene som ikke kom på bloggen” litt mindre støgg enn vanlig

2 kommentarer
    1. Anna!! Blogginnleggene dine oppdateres ikke på Bloglovin lengre 🙁 Trodde du hadde vært borte i nesten to uker jeg nå.

      Inntil videre får jeg bare sjekke bloggen manuelt daglig, null stress! God ferie <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg