BILDENE SOM IKKE KOM PÅ BLOGGEN #39

… det er noe med håret mitt her som får meg til å føle meg som en ridder med hjelm av noe slag, jeg har en viss film-karakter in mind men kommer fankern ikke på hvem

 

… hvorfor ser øynene mine ut som to svarte hull bare hjelp

 

… hahha meg som prøver å lage *cozy snuggel chunky knit season*-bloggerbilder

 

… hva er dette egentlig

 

… meg på byen når lyset slås på

 

… Legolas på veg til Mordor

 

… det siste bildet her er dagens MOOD! Herregud, for en dag. I morges hadde jeg første eksamen, som egentlig ikke gikk så bra. Nå skal ikke jeg være en irriterende person som sier det gikk dårlig, for en grei karakter får jeg nok – men det er uansett ikke gøy når det går dårligere enn man hadde forventet. Men slik er det noen ganger, og det er uansett deilig å ha en overstått! Etter eksamen dro jeg rett på lunsj med søsteren min, før det var å møte Marthea for å skrive på … enda en eksamen. Det har jeg egentlig gjort helt til nå, og nå skal jeg ta meg en velfortjent pause i en times tid, før det blir … skriving på eksamen! :)))))) Og svaring på mails, skrive blogginnlegg og ikke minst planlegge hvordan morgendagen skal gå rundt logistisk, da det er en like travel dag.

MEN etter i morgen tar jeg meg velfortjent helg uten nooooen gjøremål, før det er tilbake igjen på mandag. Sånn er eksamensperioden og jeg liker det egentlig, men det blir litt i meste laget når det topper seg jobb-messig samtidig. Men det som er sprøtt med eksamensperioden er å se hvor lang man klarer å strekke seg, og ikke minst innser man hvor mye man faktisk kan få gjort i løpet en dag om man faktisk må. Ellers må jeg ønske alle mine fellow studenter masse lykke til med lesingen, og ikke minst – husk å spis!! Husk å ta pauser! Husk: det er bare skole, og ikke minst: husk at dere er flinke <3

14 kommentarer

Siste innlegg