BILDER FRA ÅREHELG

ANNONSELENKER BIK BOK

Hei og god mandag dere! I dag viser gradestokken her hjemme neste 13 grader utenfor?! Jeg så det akkurat, og wow så rått, haha. Eller, når jeg ser ut vinduet blåser trærne typ i 45 graders vinkel og det pøser ned, så nice vær er det ikke akkurat. Men veldig godt å slippe å skrape is av bilen når jeg skal ut etterpå.

Men ja – god mandag! I helgen var jeg i Åre med gjengen – det var i bunn og grunn en ganske spontan tur, så det var veldig koselig. Dere som har lest her inne lenge nok (jeg tror faktisk de fleste som leser her inne enda har vært her en godstund, dere slår meg som noen original gangsters i hvert fall) husker kanskje at vi har pleid å ha en årlig tradisjon med å reise til Åre! Vi rakk jo en siste tur i 2020 før pandemien slo inn, så jeg har ikke vært der siden da. Det merket jeg da jeg skulle stå på snowboard igjen – herregud som jeg gruet meg! Det gikk jo heldigvis bra men merket jeg var veldig mye mer ustødig i starten. Når jeg skriver dette nå kom jeg på at jeg faktisk hadde mareritt om at jeg sto på brett i natt og ikke klarte å styre hahahaha så yesss litt krevende var det åpenbart for meg

Men let’s go bildedryss!

Hytten vår som vi typ aldri var hjemme i hahhaa ?? Var alltid ute på farten i helgen

Reiseoutfiten min! Jeg kjøpte faktisk denne vesten rett før jeg dro – som jeg skrev på Instagram har jeg den i før fra svart men ble såååå fornøyd med den da “puffen” i den var så sjukt bra, så da jeg så den kom i hvit også måtte jeg kjøpe meg den. Dere finner link til den her, jeg har min i størrelse L. Husk koden ANNAIS20 for 20% off på nettet, og hvis du skal handle i butikk så ligger strekkoden enten i 2 blogginnlegg under dette, eller på highlight på Instagramprofilen min!

Damers klare for å stå på ski på lørdag! Været var så SJUKT skiftende haha så dette er tatt i de 7 minuttene det plutselig var steikende sol, før det kom snøstorm og ingen sikt. Men men ingen dårlig vær bare dårlig klær osv

Ei som sakte men sikkert begynner gjøre seg klar for afterski heehe

Hahaha hva som har skjedd på dette bildet er et mysterium – jeg er til vanlig typ 15 cm høyere enn Sofie men her har vi jaggu blitt like høye! Veldig cute da

En liten pause i bakken

Før vi dro på afterski! Veeeldig gøy

På kvelden dro vi på Fjellpubben i Åre og spiste deiiiilig mat, før vi faktisk dro en tur ut etterpå. Åre er jo en superliten plass men det er helt SJUKT hvor mye bra restauranter, butikker, barer og faktisk noen utesteder de har også. Elsker elsker Åre

Pizzapause før vi reiste hjem i går

GENSER BIK BOK, HER 

Så det var litt bilder fra helgen min! Jeg var altså så utrolig dårlig på å ta bilder i helgen, så hadde det åpenbart travelt med å bare kose meg og ha det gøy, haha. Men det var en superfin helg!! Håper dere også hadde det fint i helgen, så blogges vi senere

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg