BILDER FRA BURSDAGSFEIRINGEN MIN

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y   O G   N A K D   –   S P O N S   F R A   C OO L S T U F F   O G   P O P P Y   A S

Min mandag har kun gått til å skrive eksamen, så ikke verdens største updates her. Haha, det gikk kjapt fra fiesta til siesta – gikk fra tidenes helg med alle venna, til å være back in biznizz med tidlige morgner og vanskelige eksamensoppgaver. Anyways, jeg tenkte jeg skulle vise dere noen bilder fra lørdagens bursdagsfeiring! Jeg eeelsker at det er så mange av dere lesere som syntes jeg har bursdag så ofte, hahahaa. Jeg har dessverre bare èn gang i året, men jeg er glad i å feire det som feires kan!

K J O L E N   M I N   F I N N E R   D E R E    H E R

S K O E N E   M I N E   F I N N E R   D E R E    H E R

 

Diva som jeg er, hadde jeg to antrekk for kvelden, haha! Først en lang, nydelig silkekjole fra Samsøe (denne her bare i nude, til dere som lurte). Etter hvert ble det å skifte til denne nydelige saken her og heels!

Ellers hadde jeg jo slushmaskin, som noen av dere kanskje så på story? Jeg har allerede fått sjukt mange spørsmål om den, haha. Den er leid fra Poppy, som har masse div partymaskiner. Om dere er interesserte kan dere finne all kontaktinformasjon her – jeg kan aaabsolutt anbefale en liten voksenslush på fest, det er suuupergøy og har vært en must have på alle mine 3 siste bursdager, haha! 

 

Jeg var såå fornøyd med min egen sminke, og så STOLT over å ha gjort det selv, haha! Jeg har jo brukt 3-4 punktvipper i enden av hvert øye når jeg skal pynte meg, men det tar jo ofte litt tid. Nå har jeg funnet min nye FAV, nemlig halv-vipper! Disse her, mer bestemt. Loooove it!!!

 

Haha, oh yes – jeg hadde fått sponset noe gøyale gaver fra Coolstuff i år også! Mini-beerpongen (eller, shotte-pongen) har jeg jo hatt i noen år nå, men i år fikk jeg tilskudd av en aldri så liten støt-maskin, og shottemaskin, hahaha! Shottemaskinen er samme konsept som det der krem-i-ansiktet, bare med drikke. Det ble litt søl, men veldig gøy. Støtmaskinen ble en stor vinner blant gjestene – sykt lol, men fanken så gøy. Personlig haaaaater jeg å få støt over alt på jord, så jeg holdt meg fint unna hahaha

 

S T Ø T M A S K I N E N   F I N N E R   D E R E     H E R

S H O T T E M A S K I N E N   F I N N E R   D E R E    H E R

M I N I   B E E R   P O N G   F I N N E R   D E R E   H E R 

 

 

A N N O N S E :   S P O N S E T   V E N N E R   S O M   E G E N T L I G   H A T E R   M E G

Jeg hadde bare kameraet fremme da de første gjestene kom, så det ble desverre ikke noen flere bilder. Men det betyr vel at man har hatt en fin feiring?

9 kommentarer
    1. Dette høres sikkert sykt teit ut, men fyrer løs allikavel haha! Når du har vors/fest hjemme i leiligheten din, hvor «streng» og noia har du for søling, rot osv osv??
      Jeg får typ høy puls når noen feks. skal åpne en musserende flaske over teppet, og føler meg så sykt teit, så lurer bare på hva som er vanlig når man har sin egen leilighet😅😅

    2. Hei fine<3 hvordan er skoene å gå i? Jeg får som regel blemmer på føttene etter å ha vært på byen i sånne sko. Blir også tråkket i hjel på dansegulvet;(

      1. heihei <3 du de er veeeldig gode syntes jeg, bedre enn samme type sko bare i "stoff"! men ja, man er jo ekstra utsatt for å bli tråkket på, men det er vel ikke så mye å gjøre noe med 🙁

    3. Når du skriver om støt så kommer jeg på videoen du posta for mange år siden av deg som frivillig trykte på støtpenn, hahah!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg