BILDER FRA DE SISTE DAGENE

Hei og god dag alle sammen! Jeg sitter knallrød og svett i sofaen min at the moment, for jeg kom akkurat hjem fra en step-time. Det har jeg ikke vært på noen uker, og visste at jeg kom til å bli sliten, men ikke så sliten. Trening kan være så utrolig motiverende og demotiverende for meg, det er så kjedelig når man merker at kroppen og formen endrer seg så kjapt bare med noen ukers opphold! Men samtidig utrolig motiverende å se at man kjapt kan komme i bedre form igjen, og ikke minst gjør det jo hodet godt også. Så ja det var morgenskravla fra meg

Jeg skal straks ut å møte en venninne, men tenkte å vise dere litt flere bilder fra de siste dagene! De har bestått av god mat og gode venner, og egentlig bare tatt hver dag som den kommer med spontane ting både morgen og kveld. Slikt elsker jeg!!

Etter en dag på stranda bestemte vi oss for å møtes på kvelden for å lage dumplings, da flere ikke hadde prøvd det før og var fysen på å prøve. Dumplings er jo supergodt og ikke minst en gøy aktivitet å gjøre sammen med andre, så det ble en helaften! Jeg bruker alltid denne oppskriften

Too fininger! Legg merke til blomstene på bordet – de spurtet jeg på butikken for å kjøpe. Jeg har jo ikke hatt folk på besøk eller middagsselskap her siden typ … i vinter?? Da holdt vi jo på med det nesten hver helg i lockdowns, men i sommer har det blitt lite. Så da jeg skulle dekke et “sommerbord” ble jeg så misfornøyd med hvordan det så ut at jeg måtte hive på meg sandaler og kjappe meg å kjøpe noen blomster. Tenk at jeg har blitt that bitch som er så opptatt av sånt lol

 

Tidligere i uken ble jeg bedt på sommersalat og vin, noe som var veldig koselig

Glad og med mat mellom tennenne

Dette er samme salat vi lagde før i sommer – den består enkelt sagt av alt som er DIGG. Hahaha. Vi har oppi mango, salat, granateple, cherrytomat, chili fetaost, druer, avokado, paprika og vannmelon/jordbær. Så er det en helstekt biff som er skjært i strimler oppå! Veldig veldig veldig godt og bra sommermat på skikkelig varme dager!

Oooog et veldig nydelig bilde av nydelig mat – hjemmelaget pizza hos svigers! De har jo som sagt fått seg pizzaovn, noe som betyr hjemmelaget pizza som smaker på ekte resturant!!! Herregud så gode de er

Nå skal denne svette kjerringa komme seg i dusjen, drikke oboy og starte dagen. Det er jo faktisk helg i dag, men som jeg trygt kan si etter å ha skrevet dette innlegget har jeg jo egentlig hatt helg hele uken haha!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg