BILDER FRA FESTIVALHELG!

Heii og god mandag alle sammen! Jeg vet ikke helt hva som skjer om dagen jeg, men vi er altså på uke 2 med fint vær i Trondheim. Så utrolig deilig!! Og viktigst av alt – været var helt nydelig i helgen, da det var tid for festival! Det èr noe med å kunne gå i lettere klær og uten regntøy når man er ute på festival, ass. Men ja, jeg har hatt en så fantastisk koselig helg her i Trondheim med venna! Skulle tro jeg kanskje var litt sliten etter to festivalhelger på rad, men det går faktisk overraskende bra. Eneste er stemmen min som jeg har mistet for andre gang på en uke. Men men sånn får det bli !!!

Kjolen min er fra Zara

På fredag handlet jeg ikke til det som kanskje ble årets siste rekemiddag! Rekene var suuuperferske og gode, så med deilig brød og chilimajones ble det en perfekt middag med litt vin til som et mini-vorspiel. 

Så dro vi videre til Erica på vorspiel nummer to! Der ble det good stemning ute i høst-sola

Så var det tid for konserter!!!  

Konsertene vi så var superbra, stemningen var helt nydelig, og ikke minst sååå mange søte og hyggelig blogg-og-podd-lyttere – SÅ hygg!!!! 

Dag to! Da ble det grilling på agendaen 

Og gooood stemning hahaa  

Åpenbart !

Håper alle hadde en nyyydelig helg ♥ 

10 kommentarer
    1. Herregud, det er så eksotisk med tørr asfalt.. Har vært nydelig i Bergen også, det er SÅ mye kjekkere å forholde seg til mørkere kvelder og sommerslutt når det ikke regner sidelengs😅Håper du får en fin uke ❤️

    2. Huff ser at du er med Julia i Marbella…ser at hun legger ut SEXTAPES hver uke på only fans nå… ganske trist. Pliiiiiiis ikke begynn med det du også, du et for skjønn og god til dette der…! Klem, fan

      1. hva hun jobber med er ikke min business, jeg kommer nok aldri til å droppe en venn bare fordi hun jobber med noe utradisjonelt og annerledes enn hva jeg gjør! <3 men jeg har ingen planer om å starte med det selv nei <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg