BILDER FRA “FRIGJØRINGSDAGEN”

Hei og håååå alle sammen, og god mandag! Altså her skinner sola inn vinduene noe jeg nyyyyter til de fulle, snart er det vel ikke såå lenge til sola ikke er inne i leiligheten på noen måneder. Jeg sitter og har en forelesning akkurat nå, jobber litt, vasker klær og kjenner jeg gleder meg til å komme meg ut døra for en lunsj snart.

Jeg tenkte å vise dere, i kjent stil, bilder fra helgen! Men denne gangen litt ekstra, da det var duket for en aldri så liten feiring av gjenåpningen. Vi bestemte oss for å samle oss for pizza og litt øl da klokken slo 4, og da gikk vi ut, hvor sola hadde dukket opp (etter timesvis med grått og pøsregn). Resturanten ved siden av kjørte på med sang og dans, Norske flagg og skikkelig feiring, og ja nei det var utrolig rørende hele greia, haha. Folk gikk forbi og ropte hurra, veivet med flagg og stemningen var helt nydelig. Her kommer et lite bildedryss fra dagen:

Vi tok oss en aldri så liten ølsmaking også!

Her heier vi på de ansatte på Heidis som hadde helt nydelig gjenåpningsshow haha

 

Good stemning klokka 16.00 haha 

 

Etter den lille festbrunchen vår var det hjem hvert til sitt, hvor vi skiftet og gjorde oss klar for … dansegulv!! Herregud, jeg har ikke vært på et dansegulv på så utrolig lenge, og da vi møttes på vorspiel etterpå måtte nesten øve oss på hvordan det var å være på dansegulvet igjen. Det var utrolig gøy å dra ut på byen igjen etter så lang tid vekke, og det å stå på dansegulvet var faktisk en blanding av jævlig rart og veldig gøy, haha. Jeg trenger nok litt tid på å venne meg på det!

På søndag ble det pizza og dokumentarer, soving og litt avslapning med jentene, før det var hjem til familien å spise …. fårikål! Hahaha jeg har aldri spist en så *vill* dagen derpå-mat, og det er faktisk bare andre gangen jeg spiser fårikål. Jeg syntes ikke det er så voldsomt godt, men jeg er fast bestemt på å begynne å like det, så da er det bare å starte en plass. Det gikk overraskende bra!

Nå skal jeg runde av her, så blogges vi i morgen. Håper helgen deres var fin

6 kommentarer
    1. Hei!

      Bruker du ennå canon 6d + 50mm? Hvis ikke, hvilket kamera har du brukt her? <3<3
      Nydelige bilder!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg