BILDER FRA HELGEN MIN

Herregud, for en helg jeg har hatt! På fredag reiste jeg til Fosen, nærmere sagt Stokkøya. Der har jeg vært et par ganger før, og alle gangene med Karoline på hytta hennes. Jeg har så mange gode minner derfra, for det er en sååå nydelig plass og ikke minst med nydelig selskap. Vi var seks stykker som dro, og det var meldt sol og 25 grader i helgen, som er typ første gang i midt-Norge på en stund, haha. Så veldig flaks! Da vi kom frem på fredag ble det hjemmelaget pizza (herregud jeg skal ha meg pizzastein – fy søren det blir god pizza av det) og rødvin, før det jaggu meg ble både nattbad i sjøen etterfulgt av badekar.

På lørdagsmorgenen var det frokost og kaffe, før vi spaserte ned på stranden hvor vi lå heeele dagen. Det var så deilig å kjenne sol og varme på kroppen igjen, og the sis klarte jaggu meg å bli skikkelig solbrent også. Etter hvert bevegde vi oss hjem igjen, hvor det ble dusj og sminking før vi skulle på Strandbaren. Det er et must å oppleve om man befinner seg på Stokkøya – en helt fantastisk plass, med en nydelig vibe, mat, drikke og … alt stemmer bare, haha.

 

 

Outfit kommer i et eget innlegg!! HVOR FIN er ikke denne kjolen 

    

Viktigst av alt – i helgen lærte jeg meg endelig å like blåskjell!! Det endte faktisk med at jeg skulle ønske jeg bestilte meg det selv, haha. Jeg har hatt som mål å lære meg å like det i sikkert to år nå, men har hatt så problemer med konsistensen. Men nå er jeg jaggu i gang !!!! VOKSEN

På kvelden ble det litt mer vin, leking, synging og kosing, før vi endte opp med å se Løvenes Konge. Den nye versjonen! Jeg eeeelsker den (og den gamle så klart), men litt inni der endte man jo så klart med heartbreak #1. No spoilers, selv om jeg håper og tror de aller fleste vet hva jeg snakker om

4 kommentarer
    1. Åh!!! For en hytte, og for et sted!!! Ooog ELSK på kjolen!!! 😀 Hørte nettopp på podden nå, den skuffet virkelig ikke!
      Gøy, gøy, gøy! Klem til deg fine! <3

      1. ja er ikke hytten (og plassen) fantastisk!? så koselig kommentar, tusen tusen takk og sååå gøy å høre at du likte podden <3 <3 klem!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg