BILDER FRA HELGEN MIN

A N N O N S E L E N K E R   B I K   B O K ,   N E L L Y  

Hei og god mandag alle sammen! I dag har jeg en sånn dag hvor ingenting jeg hører eller ser er gøy, interessant, kult eller noen ting som helst. Ikke en gang en bra pod på øret hjalp på veg til skolen hvor jeg suste på elsparkesykkel i sur motvind klokken 08.00, haha. Jeg tror nok det er en god blanding av at det ble veldig mandags-aktig etter en veldig koselig helg, samt at det gikk opp for meg at det begynner å bli mørkt ute da jeg sto opp i dag og det lik så godt kunne vært midt på natta ute. Men nå skal jeg slutte å klage – og tenkte heller å vise dere noen bilder fra helgen min!

T O P P    H E R

B U K S E    H E R

S K O   G A M L E   F R A   N E L L Y

 

Fredagens outfit – både denne toppen og buksen har vært noen favs av meg, da de begge sitter superbra. Kjæresten min hadde bursdag på fredag, så da hadde vi booket bord for litt pizza! Det var much needed – og vi endte opp med å spise 3 stk pizzaer høhø

Gøy: da jeg la ut bildet til høyre på Instagram sendte ei meg melding: “ingen ham and olives – Anna går det bra???”, hahahhaa. Men på akkurat denne pizzaresturanten er faktisk Calabresepizzaen bedre, så kall meg GÆRN

 

Hahaha bare verdens lengste armer ute på resturant??? Ellers ser dere kanskje det lille kameraetuiet ved siden av meg – jeg har kjøpt meg analogt kamera! Jeg har allerede en rull til fremkalling, noe som kan bli veldig spennende, da 20 av 24 bilder på rullen er fra den tidligere eieren, hahaha. Hjelp

På lørdag var det jaggu tid for feiring igjen! Da med svigerfamilien, noe som ble enda en superhyggelig kveld med masse deilig mat og drikke. Etterpå dro vi og møtte noen av venna som var på middagsselskap.

Fine Lene

Hahaha jaaaa jeg sitter på ramma på bilde nummer 1 :/// Sånn går det når man må tisse som fankern men likevel er all about that influencer life ! Skoene min finner dere her og kjolen jeg hadde på meg er denne. Selv om jeg ikke fikk tatt noen bilder av meg med den på haha fokk

Ellers er jeg SÅ lei av lese mine egne blogginnlegg med mobilbilder. Så i morgen tenkte jeg å vise dere de nye stolene mine her hjemme med litt EKTE kvalitetsbilder, haha. Ooook ha en fin mandag alle sammen, selv skal jeg prøve å hype opp meg selv på å prøve å komme meg ut av sofaen og dra på kickboxing.

7 kommentarer

Siste innlegg