BILDER FRA HELGEN

I dag tenkte jeg å vise et aldri så lite bildedryss fra helgens hyttetur, fra mobilkameraet! Vi hadde leid en hytte på Frosta, som bare er èn times kjøretur fra Trondheim, noe som var helt nydelig. Ikke noe ferje, ikke noe bilsyke, det føltes faktisk så vidt som jeg rakk å sette meg ned i bilen, haha. Helgen besto av masse god mat, vin og bading, samt en aldri så liten tur til Tautra kloster. Og ikke minst godt vær!! Finnes det egentlig noe bedre enn når værmeldinga har sagt lyn, toden, regn og kaldt, men det ender opp med å bli sol, vindstille og varmt!!!

   

Jeg har akkurat kommet hjem fra skolen, og uka er offisielt i gang. Jeg skal straks sette meg ned med noen matteoppgaver, før det blir ut av huset igjen for å gjøre noe ærend. På vei hjem fra skolen stakk jeg også innom postkontoret for å hente en pakke – som viste seg å være ….. det nye gulvteppet mitt. Det var et snedig syn – meg gående med skolesekk, jakka halvveis ned på skuldrene, og et teppe på 2m x 3 m drassende etter meg. Jeg tenkte jeg skulle stikke innom når teppet er på plass for å høre hva dere syntes, for jeg er nemlig såååå i tvil om jeg skal bytte ut det jeg har nå. Ok da babler jeg VI BLOGGES

 

12 kommentarer

Siste innlegg