BILDER FRA I GÅR

A N N O N S E L  E N K E R   B I K B O K ,   N E L L Y

Jeg er helt on fire med mobilbildetakingen min om dagen! Jeg blir som oftest det om sommeren. Men det er jo supert for bloggingen, for da kan jeg jo lage slike innlegg som dette oftere, med litt bilder fra her og der hva jeg har gjort i løpet av en dag. I går var siste soldag på lenge, trodde vi, haha. I dag har sola skint hele dagen også, så klager IKKE! Men vi hadde bestemt oss for å nyte gårsdagen til det fulle, i tilfelle det var siste solstråler vi så på en stund.

Selv startet faktisk dagen min hos tannlegen 09.30, som gikk kjempefint! Null hull og det er jeg glad for. Jeg har aldri hatt hull før så jeg gjør alt jeg kan for å opprettholde det! Etter det hadde vi planlagt en liten utetrening:

Treningssenterne her har jo vært stengt i 10 dager nå, så da har det blitt mye utetrening, da treningssenteret har hatt masse utetimer, som har vært veldig gøy. Men i går bestemte vi oss for å lage en egen tabata-time, med 8 ulike øvelser. Det ble en superbra økt og ikke minst digg (og jævlig) å trene i sola!

Så var det rett på stranda å hive seg i havet og få vasket vekk svetten! Det blir bare varmere og varmere i vannet nå, selv om det enda er kaldt. Det er såppas varmt ute så jeg har måttet bade hver dag de siste dagene, og det er så godt!!!

B I K I N I T O P P    H E R

B I K I N I T R U S E    H E R

Husk å bruk koden annais20 for 20% off hele nettsiden til Bik Bok (gjelder kun på nett)

På kvelden møttes vi hjemme hos Erica for grilling, og det ble en fiin kveld med masse skravvel som alltid. Jeg fikk også bursdagsgave av Erica (elsker forsinket bursdagsgaver hahaha man blir liksom litt ekstra glad nesten fordi det er så uventa) – de nyyyydeligste tallerknene jeg har ønsket meg så lenge!! Kan vise dere senere

K J O L E N   M I N   F I N N E R   D E R E    H E R

Ting jeg syntes er kjempegøy: EN HUND MED SKO HAHA *12 år*

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg