BILDER FRA JULEN

Heii og god mandag alle sammen! I dag er det vel første dag tilbake til ordentlig hverdagen for flere? Jeg kjenner i hvert fall litt på den – leiligheten ser ikke ut, kjøleskapet er tomt og det må vaskes både hus og klær sånn cirka hele dagen. Men men, jeg gleder meg til å komme litt tilbake til rutiner igjen. Sææærlig her inne på bloggen! Så før jeg viser dere noe som helst mer tenkte jeg å vise et siste bildedryss fra julen ♥ Den ble altså så fin – det toppet seg da snøen begynte å dale ned på lille julaften (om jeg ikke husker feil), og fortsatte å snø på selve julaften. Jeg kan ikke huske sist jul hvor det var snø på julaften!!! Det gjorde meg faktisk så utrolig glad, og jeg fikk ønsket mitt oppfylt i år, haha. 

Melis nydusja og klar for julaften

 

Sånn, da begynner jeg å bli ferdig med jula, haha. Eller, juletreet står enda her hjemme, som kanskje noen husker liker jeg å ha det oppe leeeenge. Så tenkte kanskje å ha det stående en uke til? Vi får se!! Dere som har tre hjemme, har dere tatt det ned?? Nåå skal jeg fortsette å vaske klær og fylle opp kjøleskapet, så blogges vi

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg