BILDER FRA MIN 17 MAI

Endelig får jeg delt noen bilder fra 17 mai med dere! Dere vet jo hvor mye jeg elsker den dagen, hehe. Jeg får nesten aldri sove natt til 17 mai fordi kroppen er så sjukt i spenning, men dette året slo jeg min egen rekord med: 30 minutter søvn. Herreguuuud, er det mulig. Jeg var derfor litt nervøs på om jeg skulle gå rundt som en zombie hele dagen, men det gikk faktisk overraskende bra. En liten powernap etter frokost bare, så fungerte kroppen fint. Men herlighet så kjedelig det er å ligge våken en hel natt, haha!!! Endte opp med at jeg i 04.30-draget bare sto opp, startet å krølle håret og andre ting. Like greit!

Mine fiiiine fine jenter

Dagen startet med en aldri så liten mimosa i solen – det var jo jaggu meg sol på morgenen, såååå deilig!!

I år valgte vi å gå for reker til frokost, noe som var så genialt!! Så slapp alle mann å stå opp ekstra tidlig, søle mens man lager hver sin rett, og ikke minst all maten som blir igjen ofte. Bare en serviett over bunaden og en våtserviett til hendene, så gikk det heeelt smooth. Anbefales å prøve som frokost om man liker reker da så klart haha

Hahahaha

Håper alle hadde en fin feiring, om så det var hjemme med serie på skjermen eller med frokost! I dag er det ny uke, og ny eksamen som skal leses til for denne damen. Skal derimot prøve å være flinkere å få blogget og jobbet litt samtidig denne uken, da det har vært alt for stille her inne. Lover derimot ingenting, jeg vet at jeg må jobbe en del med matten fremover, så vi får se. På fredag er jeg uansett ferdig, så deeeet blir veldig deilig

 

12 kommentarer
    1. så fine bilder!! lykke til med siste rest av skolearbeidet <3 skal du fortsette innenfor det du studerer nå til høsten også eller har du andre planer?

    2. Så fine bilder! Masse lykke til denne uken, jeg er snart ferdig selv og gleder meg SÅ mye! <33
      Lurer på om du har anbefaling av rødviner til en som holder på å lære seg å drikke rødvin? :p <3

      1. tusen tusen takk, og MASSE lykke til tilbake til deg <3 <3!!

        angående rødvin er jeg kanskje litttt feil å spørre, da jeg som oftest liker tunge og dype rødviner best, og de er ikke de beste å starte med tror jeg 🙁 beklager!! <3

    3. Anna! Du delte noen produkter på instastory i går/forrigårs(?), husker du nevnte at erica hadde tipset om noen av dem. Kan du skrive hva slags produkter det var igjen?? Husker bare sensai glowing base. det så helt nydelig ut på deg, trenger glød!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg