BILDER FRA NA-KD FEST + RABATTKODE

A N N O N S E :  R A B A T T K O D E   O G   I N V I T E R T  N A – K D

Om dere er her for rabattkoden, så finner dere den nederst i innlegget, hehe! Jeg tenkte å vise dere noen bilder fra da jeg var på NA-KD sin lanseringsfest i Dusseldorf. De har jo lansert sitt eget sminkemerke, og må si jeg ble veldig positivt overrasket! Fant blant annet en ny lipliner-favoritt, tenkte å vise dere den på søndag eller i morgen! 

Jeg fikk invitasjonen da jeg var midt i eksamensperioden, og da sier jeg veldig ofte ja til ting jeg ellers ville takket nei til. Det er ingenting som frister mer enn å leve blogger-livsstilen når man sitter ufresh og utmattet med hodet i pensumboken, haha… Så det var deilig å være litt “blogger” igjen, selv om turen ble noe stressende da flyet vårt ble kansellert fra Oslo til Dusseldorf, som resulterte i en veldig mye lengre reise, haha. Men herregud for et fint event! NA-KD hadde virkelig stelt i stand, og det var så nydelig utført alt sammen. JP Cooper spilte også for oss som var superstas, samt møtte jeg massevis av nye spennende folk, og noen jeg kjente fra før. Det var superhyggelig <3 

Jeg kødder ikke når jeg sier at den røde drinken der er det STERKESTE blandeforholdet jeg noen gang har smakt hahahhaa

 

Baben min Julia som jeg reiste med <3 Kosa oss!

Akkurat nå sitter jeg faktisk og hasteblogger litt, for jeg skal ha et telefonmøte om 20 mintter, levere eksamen, og vaske fryseren med bestemor. Haha! Jeg tenker å vise dere outfiten min fra kvelden senere, den er KILLER om jeg skulle sagt det selv

 

S Å   O V E R   T I L   R A B A T T K O D E N

ANNAIS15

 

Jeg har også fått en rabattkode å dele ut til dere i samarbeid med NA-KD, som jeg faktisk skal benytte meg av selv også, hehehe… Det begynner jo å nærme seg jul og nyttår, så om dere planlegger å bestille julekjoler/outfits så kan det være lurt å gjøre det nå så man rekker få det! Koden gjelder heele nettbutikken, så enjoy! Smask til dere fininger, god helg!

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER

9. HER 10. HER 11. HER 12. HER 13. HER 14. HER 

 

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER

9. HER 10. HER 11. HER 12. HER 13. HER 14. HER 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg