BILDER FRA NUET

A N N O N S E L E N K E R   J U N K Y A R D

Herlighet for en dag, haha. I dag har virkelig ikke ting gått min vei, men av en eller annen grunn er jeg ikke så nedfor over det hele. Kanskje fordi jeg reiser bort på hyttetur imorgen? Jeg vet ikke, men det er i hvert fall digg at det ikke er _helt_ verdens undergang inni meg, høhø. I dag hadde jeg fullbooket dag, både med et møte, en lunsj og annen jobb. Dagen startet med at både møtet og lunsjen ble avlyst, så da var det jobb som sto på agendaen. Da jeg satte meg ned foran maccen for å spise lunsj, klarte jeg å velte et stooooort glass saft over hele maccen, haha. Jeg skjønte ganske kjapt at den ikke sto til å redde, men det var vel ingen stor overraskelse. Jeg har hatt den i en del år nå, og den har fått sin mengde brus, sjokomelk og saft over seg. Så da var det ut på jakt for å kjøpe ny mac, og det er den jeg blogger fra at the moment!

Men selv om jeg har holdt på med dette i heeeele dag snart, så er alt enda ikke sømløst. Jeg får nemlig ikke minnekortleseren til å finne minnekortet? Jeg får heller ikke brukt Picasa (oldschool I know) lengre som bildeprogram – har noen tips her? Jeg syntes “bilder”-appen som er på Mac er helt grusom, så helst noe litt annet til å overføre og sortere bilder i. Og: har noen tips til hvordan finne minnekortet? Jeg prøvde også å koble til kameraet med ledning men ingenting funket gitt.

Så disse bildene som jeg tok nå, har jeg måttet overføre og redigere på mobilen, før jeg sendte de til meg selv på maccen, haha. Jeg var fast bestemt på å få blogget selv om ting ikke gikk helt min vei i dag, så her er vi jaggu meg. Selv om det er et helt døllt og meningsløst blogginnlegg med random bilder fra nuet, hahhaa

Denne kjøpte jeg på Plantasjen i går! Jeg dro dit for å se på julepynten, da den var 10/10 i fjor, og jeg hadde sett på nyhetene dems på nettet. Da jeg kom dit derimot ble jeg suuuuper skuffet, da det meste så ut som hundeleker eller andre plastleker. Men om man er veldig glad i Disney finner man nok noe der! Meen jeg kjøpte som sagt denne kvisten, og den tenkte jeg å henge litt pepperkaker og julepynt på i vinter. Må bare få meg en litt større vase, samt vurderer jeg å kjøpe 1-2 kvister til så den blir litt mindre .. stusselig, haha.

H O O D I E   J U N K Y A R D ,    H E R

(Koden ANNAIS20 gir enda 20% off hele nettsiden, gyldig ut 15e nov!)

Meg i dag – kom meg aldri ut av joggisen gitt! Haha. Hoodien er min favvv fra Junkyard, er den samme jeg har i blå – elsker formen og at den er oversized, samt at den er supermyk uten snorer i

I går fikk jeg blomster av mamma som var såååå koselig

En liten fotoshoot av min fav Melis med innegenseren sin på

I dag skulle jeg egentlig få inn en treningsøkt, men det får jaggu utgå. Kjenner det ble litt: “JAVELL JA ok fuck it” vibe i dag etter alt skjærte seg sånn haha. Da er det bare å vente på ny dag i morgen som forhåpentligvis blir suuuperbra med langhelg og hyttetur! Jeg planlegger å pakke ned mac, og egentlig speilrefleks, så jeg kunne blogge – men det spørs om det bare blir mac om jeg ikke finner ut av dette overføringsproblemet. Men skal uansett prøve å få blogget en gang i løpet av helgen!

2 kommentarer
    1. Ikke for å gjøre dagen enda værre, men jeg tror den tunfisksalaten på Rema er ute av produksjon eller noe sånt? Ble hekta etter innlegget ditt om pålegg, så det var skikkelig nedtur. Si fra om du finner en like god!!

      1. naiiii er det KØDD!! omfg det er jo kritisk!!! jeg skal gjøre min research og tipse her inne om jeg finner en like god en haha 🙁 men forhåpentligvis kommer den andre tilbake!! <3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg