BILDER FRA OSLO

Hei og god tirsdag! I dag våknet jeg av alarmen som føltes ut som ringte midt på natta. Jeg sliter veldig med å sovne om natta og er ikke i søvn før 3 tiden hver natt, selv om jeg er stuptrøtt hele dagen. Men jeg fikk dratt meg opp heldigvis – tror kanskje det er pollen som starter å kicke inn også. Så at the moment sitter jeg på telefonen for å få booket en time til å få satt allergisprøyta mi, jobber litt og prøver å sette gang litt med pakking. Jeg reiser til Stokkøya i helgen, før jeg *forhåpentligvis* reiser til Italia neste uke. Men guri meiii den streiken er jo helt vill så det spørs fanken meg. Men krysser alt for at det løser seg snart !!

Tenkte å vise litt bilder fra Oslo! Jeg tok faktisk ikke så mange bilder, men det betyr vel bare at jeg koste meg. Og det gjorde jeg! Jeg og Erica hadde det så utrolig koselig og gøy hele turen, i ekte Skitshowet-stil. På torsdag var vi så heldige å få komme på Universal sin sommerfest, og wow så gøy det var! En helt rååå location, gøyale folk og bare en skikkelig god hagefest. Sett bort i fra at himmelen åpnet seg her og der, men heldigvis var det tak det var mulig å søke ly under, haha.

Mamma hadde heklet kjole til meg og den ble sååå fin! Om jeg skulle sagt det selv haha!!

Vi dro på Kongen Marina først for en liten predrink og mat, så koselig plass! Minnet meg veldig om Sørlandet

Søta mi 

To søtinger som matchet helt perfekt hahaha

Litt kødding da vett

Selv om det ble vått her og der ble himmelen helt magisk, nesten litt spooky!

Litt kosing også

På fredag var vi så heldige å få billetter til Fornebu-festivalen! Vi visste faktisk ikke helt hva vi gikk til, men et av mine favorittband spilte jo – Highasakite! Jeg har vært på konsert med de èn gang før og det er virkelig rett og slett magisk. Elsker elsker elsker! Det regnet jo abbbbsooooluuuttt hele fredagen derimot, så det var jo litt dumt. Men med gøye folk, god mat, god musikk og god drikke blir det jo koselig uansett! 

Nok en gang startet jeg og Erica med litt dinner and drinks først, her på Campo De Fiori – sykt god og koselig italiensk!!

Nei nå må jeg komme i gang med pakkingen. I morgen er det podding + besøk av tantebarna mine som kommer på besøk, så da prøver jeg å ha satt av mest mulig av dagen til å være med de. Gleder meg sånn til å se de !!! Ha en fin tirsdag alle sammen <3

15 kommentarer

Siste innlegg