BILDER FRA TRETOPPEN

A N N O N S E L E N K E R   O G   S P O N S E T   O P P H O L D

Hei og god mandag alle sammen! I går sovnet jeg i 21-22 tiden, og sov altså i nesten 12 timer. Hvis jeg sover over 8-9 timer blir jeg egentlig nesten alltid helt _ fakkd up_ da jeg blir så tung i hodet og kropp. Men da jeg sto opp i morges skinte solen ute og det sto iskaffe i kjøleskapet, så jeg berget faktisk overraskende godt.

I helgen var jeg på hyttetur, noe dere kanskje har sett på Instagram! Men jeg tok også med meg speilreflekskameraet, så tenkte å vise bildene jeg tok med det også. Vi var så heldige å å komme på Himmelhøy-hytten som ligger oppe i et tre! Jeg har aldri vært i en tretopphytte før og har hatt så lyst til det – så det var faktisk en liten drøm som kom i oppfyllelse. Hele gjengen ble enige om at vi må reise tilbake dit igjen ♥ Et så fint avbrekk og i de fredeligste omgivelser, i den fiiiineste hytta. Dere finner nettsiden dems her om dere vil booke!! Er også drevet av den koseligste familien som virkelig stilte med alt man trengte!

Da vi kom frem på fredags kveld lagde vi oss fajitas!  

Hytta ligger rett ved et vann, hvor de har lagt ut kano og robåt (ligger ute hele året unntatt vinteren som jeg har forstått). Så da tok vi oss en liten gåtur ned dit etterfulgt av en liten tur på vannet! Her er vi på vei ut før vi innså at vi hadde glemt redningsvestene i hytta hahaha

 

Melis var så klart med! Jeg hadde glemt den langermede strikkegenseren hennes (denne er hennes såkalte inne-genser nå som hun har mistet håret) så hun var litt kald, så da måtte hun få låne boblis hahah

Da var vi jaggu klare for en liten kano og robåttur! Og om det var bra vi hentet vestene – for Marte endte faktisk med å falle ut av kanoen!!! Det er det sprøeste jeg har sett – plutselig faller hun i vannet mens hun tok et bilde, men det bildet finner vi nok aldri igjen, da mobilen ble kastet på hav samtidig. Hahah herregud heldigvis kom hun seg superkjapt opp i båten igjen og var ved godt mot, men guri det er viktig med redningsvest!

 

Jadda ei som skal ha litt content da vett

F L E E C E J A K K E N   F I N N E R   D E R E   H E R 

( O G   K O D E N   A N N A I S 2 0   G I R   2 0 %   O F F   A L L E   O R D I N Æ R E   V A R E R )

 

Da vi kom hjem hadde de som hadde både falt uti kanoen og blitt klissvåte dratt i forveien, og hadde fyrt opp bålpanna til Himmelhøy. De hadde lagt frem tepper og puter og alt var klart for en skikkelig after-boat med grilling av pølser og bare kos. Her satt vi helt til det ble mørkt ute og det var virkelig så sinnsykt koselig savner det allerede hahaha

Da vi gikk inn i hytta hadde Maria klart å dekke bordet i ekte Halloweenstil i skjul inne!!! Hun hadde smuglet med seg litt Halloweenpynt fra Trondheim uten at vi hadde merket det, og gjort alt klart for en skikkelig Halloweenmiddag. I tillegg hadde jo gjengen fra Himmelhøy skjært ut flere gresskar som sto rundt hytta, så det var såååå stemning!

Samme kveld var det meldt skikkelig nordlys, og det ble det jaggu også! Flere fra gjengen hadde aldri sett nordlys, så da bestemte vi oss for å gjøre alt vi kunne for å få det med oss. Så vi hadde på alarm hvert tiende minutt, hvor vi enten rullerte på å se ut vinduet eller gå ut på verandaen for å se om det kom nordlys. Ved midnatt-ish var det plutselig kommet nordlys, og etter hvert som vi sto ute kom det enda enda mer. En såååå fin opplelvelse som var prikken over i’en på en fantastisk tur

Jeg tenkte å dele mobilbilder med dere også, men jeg har tatt så mange enda at jeg ikke helt har kontroll på de enda. Så regner med det kommer noen flere bilder hihi!

2 kommentarer
    1. det ser sååå fint ut i hytten. Hvordan er sengene og sånn?
      Kommer Melis til å få tilbake pelsen eller har hun en sykdom som gjør at det mest sannsynlig ikke skjer? søteste hund uansett

      1. ja hytten var helt fantastisk! nede på “master bedroom” var det vanlig seng (som tydeligvis var veldig godt), og oppe var det madrasser på gulvet, men jeg syntes det var helt nydelig å ligge på så ganske gode madrasser i hvert fall!! <3

        melis kan få den tilbake men det virker som hun ikke blir å få den tilbake <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg