BILDER FRA TROMSØ

Hei og goood mandag alle sammen! I dag har jeg fått kickstartet uka skikkelig med å støvsuge mailboksen (LOOL her skulle det stå leiligheten men det var en for gøy skrivefeil til å ta vekk), vaske klær og ikke minst tømme mailboksen. Jeg er jo selvutnevnt dritrask på å svare på mails, og syntes det oppriktig er veldig gøy å sitte å maile, så når jeg får svar på noe jeg har sendt angående jobb klør det altså å svare med en eneste gang, selv om det er helg. Og det pleier jeg vanligvis å gjøre også, men i det siste har jeg øvd meg på å *vente til mandag* haha. Ikke at noen lurte hahaha

Men ja, i helgen var jeg jo i Tromsø! Der var jeg for å dra på Rakettnatt, en festival som gikk fredag og lørdag. Så tenkte å vise litt bilder fra helgen! Vi var mye mer heldig med været enn hva jeg hadde trodd – jeg brukte faktisk ikke regnjakken min en eneste dag, og temperaturen var digg også. Så det var bonus!!

På fredag så vi Viktor Leksell før vi satte oss på resturant og spiste deilig tapas! Her på T Tapas, det var nyyyyydelig mat – vi bestillte skalldyrinferno, tomat og mozarella, patatas bravas, chorizo og litt annet snacks

Kanskje verdens dårligste bilde men men

Vi så også litt av Cezinando, før vi dro og vorset litt før Sigrid avsluttet dag èn

Sååå var det tid for dag 2! Vi tok det litt rolig på fredag så vi våknet uthvilte og i god form for siste dag. Her tar vi “før”-bilde, for så å ta samme bilde samme plass når vi kom hjem på natta, hahahha. Og det ble ikke like fresht skal jeg si dere

Tid for Astrid S, som var heeeelt rå! Hun er altså straight fire live om dere spør meg

    

Fikk mange spørsmål både på festivalen og på Instagram hvor jakken min er fra – det er den jeg kjøpte vintage i sommer Så gøy at flere syntes den var like rå som jeg syntes hihi

Røyksopp! Vi var så utrolig heldige, da vi helt tilfeldig gikk inn en plass for å henge i mens vi ventet på Røyksopp, som viste seg å ha en egen veranda ut mot scenen og folkehavet!

Videre dro vi ut for både sang og dans og det ble en syyykt gøy helg i Tromsø! Stemmen min er enda borte etter helgen, men får håpe den kommer tilbake til fredag, for da er det jaggu tid for ny festival – Festningen Festival! Det har jeg gledet meg masse til – det blir sykt hygg å dra på festival i egen by igjen!!!

3 kommentarer
    1. Høres ut som du har hatt ei herlig festivalhelg i Trømsø! 😀 Takk for tips om å støvsuge mailboksen! At jeg ikke har skjønt det før! Nå skal det ryddes effektivt i mailboksen, alstå! 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg