BILDER OG TIPS FRA BIARRITZ

Hei og gooood onsdag! I dag er jeg enda syk gitt, det var virkelig som fankern??? Meeeen men litt snørr og hosting har jo aldri skadet noen, men det er bare kjedelig å ikke være 100%, haha. Men som jeg sa i går er jeg lei av å sitte inne, så i dag skal jeg fortsette på ærender, og skal straks dra for å hente bestemoren min og vi skal en tur til byen! Der skal jeg blant annet fremkalle hele 3 filmer fra analogkameraet jeg tok i Spania, og jeg gleder meg sååånnn til å se de !!!

Speaking of Spania, tenkte å fortsette bildedrysset, nå fra en dag hvor vi reiste til selveste Frankrike! Biarritz ligger nemlig bare en drøy time unna San Sebastian, så vi tok oss en dagstur dit for litt sightseeing og deilig middag. Det ble derimot dårlig med sightseeing, da det HØLJET ned. Det er lenge siden jeg har sett så mye regn, og det sier litt når det kommer fra en trønder, haha. Men vi fikk sett Hotel du Palais fra utsiden (det var dessverre stengt inni), samt den nydelige stranden, fyrtårnet og alle de fine byggene i byen. Altså det var en skikkelig flott by, selv om været ikke spilte på lag! Har absolutt lyst å reise tilbake dit

Hotel du Palais fra utsiden – altså hallooooo for et bygg! Det skal tydeligvis være helt sinnsykt flott på innsiden også, da jeg Googlet så det virkelig helt magisk ut

Vi måtte søke ly i en random cafè, som viste seg å være superkoselig og serverte den beste kaffen jeg har smakt på lenge! 

På kvelden spiste vi på Iqori, en superhyggelig resturant på Le Regina hotel som hadde dødsgod trøffelpasta og masse annet godt. Så det var litt bilder og tips fra Biarritz (det rimte jaggu meg)

2 kommentarer
    1. Hei, Anna <3

      Kan du lage et innlegg / reels hvordan du redigerer bildene dine? <3 DU ER SÅ FLINK!

      1. så hyggelig å høre, TAKK! <3 jeg redigerer helt forskjellig fra hvert bilde, men disse bildene er stort sett redigert i Tezza med de ulike filterene <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg