BLOD, SVETTE OG PINNEKJØTTVANN

Åh, som jeg elsker når jeg tar med meg speilrefleksen ut av huset, haha. Det er så hyggelig med skikkelig fine bilder i god kvalitet, og jeg gleder meg alltid til å blogge da. Nå i corona er det jo litt enklere å ha det med seg også, da man ikke farter så mye rundt, og aldri skal på byen eller noe liknende. I helgen bestemte “kohorten min” seg for å samles igjen for middagsselskap! Sist gang var jo anledningen Halloween, og i helgen bestemte vi oss for å ha et lite julebord og pynte oss skikkelig. I tillegg til å gjenta suksessen med å lage pinnekjøtt, kålrabimos og alt annet digg som hører til, samt også å fortsette å lære oss å lage drinker!

     

Det ble en veldig veldig koselig kveld, og jeg syntes det er supergøy at jeg har blitt stødig på å lage skikkelig julemat – dette er tredje gangen jeg lager pinnekjøtt, og blir så glad over at det faktisk blir skikkelig godt, haha!! Det samme med drinker – veldig gøy å prøve å lage det selv. Kjolen min så derimot ikke ut etter lørdagen, etter jeg hadde prestert å 1) helle pinnekjøtt-dampvann over meg selv, 2) skjært meg i fingeren som blødde igjennom 5 plaster hele kvelden og 3) svettet :))) Kjøret går

 

20 kommentarer

Siste innlegg