BLOGGER PÅ FULLTID

 A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y ,   N A – K D

 

G E N S E R   N A – K D ,    H E R

J O G G E B U K S E   N E L L Y ,    H E R

 

Shaiiitan, jeg holder på å klikke, ass. Som dere kanskje vet by now har jeg jo failet helt og ikke fått med meg at jeg har høstferie denne uken, og dermed ikke planlagt noe særlig å gjøre på dagene. Jeg har for så vidt en god del jobb, men det hadde jeg tenkt å kombinere med skole og forelesning, som en vanlig uke. Men når man fankern ikke har skole og forelesning, blir det litt i knappeste laget, ass. Det minner meg om da jeg hadde friår og blogget som “fulltidsjobb”, satan det drar livsgnisten ut av en. Jeg har enda ikke vært utenfor døren i dag, så det sier jo litt. Nei dette får meg bare til å tenke på: 1. Anna du må finne deg en jobb ASAP etter bacheloren, eventuelt begynne på en master 2. jeg er jeskla glad jeg slipper å være 50s hjemmeværende housewife noen gang

 

Hahaha det var mye banning i et avsnitt! Nå skal jeg begynne å lage mat – i dag er det creamy diggers pasta som står på planen, før det er tid for kickboxingtrening og dermed kino i kveld. Må jo prøve å fylle opp dagene litt, høhø. Det er heldigvis et veldig luksusproblem og jeg liker jo å syssle rundt hjemme, men det blir veldig gøy å reise til Oslo for helgen kjenner jeg.

 

Peace out fra denne kule jenta

8 kommentarer
      1. på pakken står det “volumised blow-dry blrushing volume”, og “big hair dual”! jeg skal legge ut ny story på mandag med direktelink <3

    1. Leser du lite utenom om være på forelesning og før eksamen? Spør fordi jeg selv skulle ønske at jeg kunne tenke slik som du gjør når det er høstferie :’) Høstferien min forrige uke gikk til panikklesing for å ta igjen en del av pensum og for å prøve å få lest til forelesningene til denne uken

      1. jaaa, jeg er i alle forelesninger, gjør alt av obligatoriske innleveringer, også leser jeg 1 uke før hver eksamen intensivt hehe <3 men leser aldri noe før forelesninger nei, men der er man jo veldig forskjellig!

      1. jeg har egentlig ikke noen oppskrift på den, men det er sjalottløk, hvitløk og chili først, så ønskede grønnsaker (jeg bruker paprika, tomat, squash, gulrot, spinat), så er det creme fraiche og kjøttbuljong oppi 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg