BLOGGERS GO HOME!!

Hei og happy kristi himmel FARTs dag hehe hehe. Like gøy hvert år den der, ass. Denne oppdateringen kommer straigt outta lesesalen, og jeg er litt i tvil om hvor stuereint det egentlig er å sitte å blogge herfra. Håper ingen ser over skuldra mi at jeg sitter på pcen og skriver om dagen min og redigerer bilder av meg selv. Bloggers go gome!! Neida, jeg har jo fått gjort litt skole, og tar meg en aldri så liten pause for å blogge. Jeg må helt ærlig si jeg ikke er så alt for produktiv om dagen, men det føles heller ikke feil. Jeg snakket med en venninne om det før i dag – etter man har hatt fire eksamner i ganske intense fag man egentlig ikke bryr seg om, føles det så utrolig lettende å ha noe man faktisk kan litt. Som gjør meg litt for overtent og alt for ukonsentrert. Er det flere som har det slik, at man må føle på presset for å bli skikkelig motivert og konsentrert?

Ellers må jeg tipse alle trøndere om en ny resturant jeg prøvde ut forrige uke. Jeg har jo savnet et bedre utvalg på thaimat her i byen, og nå har det kommet en helt nyyyydelig variant med thai/asiatisk med en liten vri. Kona heter den, og ligger på “adressabygget”. Ikke reklame DESSVERRE

Faktisk verdens dårligste matbilder tatt av meg her. Det var nydens, men de jeg spiste med er jo ikke vandt med å måtte vente med å spise før man tar bilder høhø. Anbefales!!

Nå må denne damen bruke hodet og lesesalen til hva som er meningen: lese. Ha en fin dag videre alle sammen, og må alle som sitter i eksamensbobla STAY STRONG! Snart feri! Og ikke minst – hvor digg det er å ta ferie når man vet man har gjort sitt beste!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg