BORDEKKINGSBESATT

Tenk at jeg skulle bli ei sånn som ble helt besatt av fine bord?! Det hadde jeg faktisk ikke trodd, i hvert fall ikke i den grad at jeg kunne tenke på dekoreringen i flere dager før, og glede meg nesten like mye til tilbreding av bordet som til selve selskapet, haha. Her er fra julemiddagen jeg hadde med kohorten min, som var suuuuperhyggelig – jeg lagde pinnekjøtt med potet og kålrabistappe, og det ble supergodt!

Akkurat nå sitter jeg og ser en aldri så liten julefilm på Netflix (Holidate tror jeg?), og slapper heeelt av. Nyter at jeg har ferie, og skal prøve så godt jeg kan å nyte hver eneste dag frem til skolen begynner igjen. I morgen reiser jeg på en liten hyttetur, noe som blir superdeilig kjenner jeg. Litt snø, aking (jeg var på butta og kjøpte meg ny akematte i sta mohahha) og deilig mat blir en en bra avslutning på året. Håper det går bra med alle, så blogges vi

11 kommentarer
    1. Herregud, du er så god Anna! Jeg ELSKER bloggen din, du er så hverdagslig og fortjener å være på toppen for å blogge så ofte! Du skaper ikke noe press, og blogger slik det burde ha vært, ingenting unaturlig fiksering på utseende. Du er veldig jordnær, og jeg kommer til å anbefale både bloggen din og podcasten din, slik at du får flere følgere! dette fortjener du <3 Godt nyttår til deg!

      1. herreguuuud du!!! dette var en utrolig utrolig hyggelig kommentar å lese, blir jo nesten rørt haha!!! tusen tusen takk og massemasse godt nyttår på etterskudd til deg <3

    2. Holidate var en fin start på julefilmsesongen i 2020. Den siktet inn mot å være litt drøy, og ble en frisk og ikke altfor sentimental begynnelse på førjulsperioden.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg