BORTPRIORITERT

A N N O N S E L E N K E R   B I K   B O K , N E L L Y

   

 

K J O L E    H E R

S O L B R I L L E R   C E L I N E

B O O T S    H E R

 

Heihei alle sammen! Jeg beklager fravær fra meg i helgen – ser det har blitt et aldri så lite mønster at jeg tar meg helgefri… Jeg har vært på hyttetur i helgen, og både mac og kamera var med, men det ble rett og slett bortprioritert… Men men! Jeg tenkte å vise et lite bildedryss fra helgen i morgen heller! Selv om det har vært en veldig hyggelig helg er det veldig deilig å sitte hjemme i sofaen, nydusjet, med en brus alene akkurat nå, haha. Jeg skal faktisk legge meg om ikke så alt for lenge også, og kjenner at det faktisk ikke blir så ille å starte en ny uke med tidlig forelesning i morgen tidlig.

Her er outfiten min fra fredag! Jeg kjøpte denne kjolen rett før jeg dro i helgen, da jeg så ei som gikk forbi meg da jeg spiste lunsj i den og syntes den var så fin! Supernice med en litt lengre kjole i strikk, så man kan gå i kjoler litt lengre selv om det begynner å bli kaldere ute. Men nå skal jeg lage meg en toast og ta kvelden, vi blogges i morgen

 

6 kommentarer

Siste innlegg