BRUDEKJOLE-INSPO

A N N O N S E L E N KE   N E L L Y 

 

    K J O L E N   M I N   F I N N E R   D E R E    H E R

 

I give to you, brudekjolen min??? Herregud, denne kjolen bestilte jeg da jeg savnet sommervarmen litt for mye, og hadde ikke særlig forventninger til den, men guri så fin den var på (og ja, jeg har redigert vekk nippelen min på to bilder lol). Jeg ble inspirert av denne til den dagen jeg eventuelt skal gifte meg, haha – en blanding av søt og uskyldig, men samtidig litt Rihanna i Wild Thoughts også?? Hele illusjonen av sommerkjole og the good lyfe braser litt sammen da det seriøst er tett utenfor vinduet av snøstorm at the moment. Jeg holder på å sovne her jeg sitter, men det kan jeg dessverre ikke gjøre før i kveld. Jeg er akkurat ferdig med litt jobb, og skal snart på en bursdagsmiddag. Grunnen til at jeg sitter inne og jobber på en søndag er for å lette litt på trykket neste uke. De siste to ukene har vært too much, og jeg orker ikke å stresse like mye neste uke. Jeg har jo bursdag + masse gøye planer! Så da blir det husarbeid, jobb og skolearbeid i dag. Zzzznooork-o-rama, men men. Beklager for en skikkelig kjip update, haha. Men om jeg har noen lesere interesserte i interiør anbefaler jeg å stikke innom i morgen tidlig, hihi… 🙂

9 kommentarer

Siste innlegg