BTS: NA-KD SHOOTEN

A N N O N S E   F O R   E G E N   K O L L E K S J O N 

I dag tenkte jeg å vise dere litt bilder fra da jeg var i Gøteborg i starten av mars, for å shoote …. kolleksjonen jeg skal gi ut sammen med NA-KD! Jeg har jo faktisk ikke snakket ordentlig om det her på bloggen enda, mest på Instagram. Speaking of Instagram – der har jeg vist opp nesten alle plaggene på story akkurat nå, samt ….

 

E N   K O N K U R R A N S E !

 

Hihi jeg har fått lov av NA-KD-gjengen å ha en konkurranse hvor premien er hele kolleksjonen. Hvor sjukt bra premie er ikke det?! Haha! Ikke bare er det èn vinner heller, men det er to! Så gå inn på Instagrammen min og sjekk ut det siste bildet mitt der, for å bli med! Men vær rask – vinneren trekkes ved midnatt (00.00) i natt! 

Men tilbake til det jeg tenkte å vise dere her på bloggen – litt behind the scenes! Shooten var i et stooort og fantastisk lagerbygg, som var en Instagrammers store drøm, haha. Ble et veldig fint og naturlig lys på bildene!

 

Meg (statuen hahhaa) og noen av de fliiinke i NA-KD temaet!

 

♥ D E N N E   G E N S E R E N

 

Hahah ok funfact – her holder jeg på å sovne av ASMR-het. Her hadde vi allerede shootet i typ 5 timer, og her var en av mange små touch-up pauser hvor jeg ble fikset på både hår, sminke og klær – som ga meg sååå sjukt ASMR og jeg ble såååå rolig og søvnig, hahaha

 

Nyyydelige plassen hvor vi spiste lunsj!

 

Herreguud som jeg elsker å bli sminket av andre, ass. Finnes det egentlig noe bedre???

Her var vel klokken akkurat slått 15.15, og vi var ferdige! Det var sååå utroooolig gøy, og så fantastisk hyggelig å møte alle de flinke i teamet. Her var jeg dog sliten, etter å stått opp 5.00, og skulle retttt på flyplassen for to fly hjem til Trondheim, haha.

Ellers må jeg bare si tusen takk til alle som har sendt meg DM’s på Instagram i dag – jeg har egentlig vært veldig nervøs for å vise frem alt, men herregud så utrolig rørt, ydmyk og glad jeg blir for alle fine ord. Jeg tror ikke dere aner. Håper dere liker alt sammen, og så blogges vi i morgen

17 kommentarer
    1. Okei, first of all FY for en fin kolleksjon, endelig var det din tur, både du og klærne ser sinnsykt bra ut🙋🏼‍♀️ Har meldt meg på konkurransen å daym håper jeg vinner ass. Sikler også etter de sneakersene du har til den hvite buksa, vet du hvor de er fra?

      1. herreguuuden ass, jeg blir så innmari rørt og glad når jeg hører at du og dere liker det!!!! <3 <3 hihi ja det blir spnennende å se hvem som vinner, de blir kontaktet av NA-KD på mail vet jeg <3 skoene er også fra NA-KD, men tror ikke de er ute enda!!

    2. Fy er virkelig imponert over kolleksjonen! Virker veldig deg og ekte, så jeg gleder meg masse til å se det i levende live! Satser på at jeg klarer å våkne til alarmen, for er ikke mye som kunne fått meg opp så tidlig i påsken hahah<33

    3. Halooo så sykt fine klær!! Shit pomfritt, grattis <3 eller bra jobbet heter det vel!! Sødern ass, jeg har shoppestopp men mye mulig den må ryke nå hahaha

    4. Elsket det rosa settet! Men når man melder seg på så står det at man får en rabattkode i morgen tidlig, vet du hvor mye rabatt? 🙂 hilsen permittert student men som elsket kolleksjonen 🤪

    5. Nå har jeg kjøpt to av t-skjortene fra kolleksjonen <3 Jeg fikk ikke rabatten da, venta på at noe skulle skje helt til jeg hadde betalt men ingenting kom opp, menmen! Ville ikke risikere å ikke få t-skjortene, gleder meg sånn!!

      1. ååånei er det sant! så utrolig rart 🙁 men herregud TAKK, og ikke minst: håper du blir fornøyde med de og at de passer!!! <3

    6. Wii da ble det rosa settet bestilt! Så utrolig fint, håper virkelig det passer ☺️ Gratulerer med en superfin kolleksjon, ville gjerne bestilt mer, men det var det kontoen tillot idag hehe. Begynte allerede å bli lite igjen i noen str!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg