BURSDAG OG PÅSKEFERIE!

Hei og hååå mine fine blogglesere som enda er her inne haha!! Jeg har jo vært helt off her de siste ukene, men men. Siden sist har det jo skjedd en del, jeg har både blitt 28 år og hadd en superfin påskeferie. Så jeg tenkte å vise dere litt, eller egentlig ganske mange bilder fra deler av påskeferien min jeg!!

Første helgen i påsken dro jeg, Erica, Emilie og kjærestene våres på beeeeste Naustet Stokkøya! Her har vi jo vært noen ganger før, både på vinteren og sommeren, så å oppleve det på våren var heeelt fantastisk. Vi var så heldige med været også!!

Det ble en *pitteliten* gåtur på gjengen, da ingen av oss er de største turgåerne hahaha. Byfolk, ass !!!

Vi hadde også booket et bord på Strandbaren på Stokkøya for en aldri så liten lunsj

Altså seee på været!!

Haha vi var en veeeldig søt liten familie, så da de ble lørdag kveld var det av med turklærne, sminke seg og pynte seg skikkelig for hverandre, før vi skulle ha…

Hjemmelaget vinsmaking! Det hadde vi planlagt en ukes tid før vi dro, hvor alle kjøpte inn èn vin hver (vi planla at èn skulle ha hvit, èn rose, èn oransj og tre stk rød) i en viss prisklasse, jeg lagde skjemaer og infoark, før vi fyrte i gang en hjemmelagd vinsmaking. Den varte i over 4 timer, så ååååpenbart en suksess, det var SÅ gøy! Jeg har jo hatt en del hjemmelagde ølsmakinger hjemme, og konseptet er jo da egentlig akkurat det samme. Veldig koselig og gøy, anbefales!

På søndag grillet vi i strandkanten og chillet meeegamye i solsteken hihi

Så senere på søndag kom hele jentegjengen! Turen var nemlig delt i to deler, sånn at guttene reiste på mandag, og det gikk over til tre dager med jentetur kombinert med bursdagsfeiring! Jeg hadde jo bursdag på tirsdag, så da var det en superfin gjeng som kom for å feire

Så på mandag var det tilbake på Strandbaren, hvor vi hadde booket oss bord på påskejazzen! Såååå god stemning og nydelig musikk, samt en syyykt god seibiff av alle ting, haha! Jeg er egentlig ikke såååå glad i fisk, men den seibiffen hittet hardt. Nam!!

Dette var den eneste dagen med dårlig vær, så da satt vi inne og koste oss, spilte, lagde drinker og flirte

Sååå ble det 4 april og bursdag!! Og sola STEKTE! For en timing!!

   

Damene hadde rigget opp med nyyyydelig frokost og champagne brunch (selv om champagnen ikke ble åpnet da flere av oss var liiiittt redusert fra dagen før hahaha)

Bursdagen min var såååå koselig og ikke minst chill!! Baking av boller, solings, chilling i nettet (det var sofaen vår hehe) og skravling. Akkruat det jeg ønsket meg – vi hadde egentlig planer om å ha en liten påskerebus og slikt på dagen, men vi var rett og slett litt for slitne og ville koooose oss i sola heller haha.

Fiiineste Naustet

Etter hvert ble det også litt badings! Det var overraskende digg faktisk, jeg har blitt en skikkelig tøffing til å bade på vintern (eller, våren nå da haha)

Stampen ble til slutt varm også, så da ble det noen timer i den, som var heeeelt fantastisk

Før det var inn i hytta igjen å glamme oss skikkelig, før vi lagde deiiiilig pasta, drakk vin og hadde noen av påskerebusene som var planlagt til dagen. En såååå fin feiring

Og Sofie kom på overraskelsesbesøk!! Hun kunne egentlig ikke på grunn av jobb, men plutselig sto hun i hytta og ble siste dagen noe som var SÅ koselig.

Så på onsdag bar det hjem å pakke ut, vaske klær, chille litt, før det var å pakke ny bag og gjøre seg klar til å reise til Brønnøysund dagen etter! Der var jeg torsdag-mandag, altså kom hjem i går. Der var det baaare god mat, chilling (åpenbart blitt litt chilling på meg i påsken) og serietitting med familien, så en veldig fin avslutning på påsken. Der tok jeg ikke noen bilder typ så det får holde med bildedryss fra Stokkøya haha! Ha en nyyydelig tirsdag videre alle!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg