BURSDAGSBONANZA

A N N O N S E   B I K   B O K

B R U K   K O D E N

ANNAIS20 

F O R   2 0 %   O F F   A L L E   O R D I N Æ R E

V A R E R   P Å   B I K   B O K 

 

 

S K J O R T E   B I K   B O K ,    H E R

B U K S E   B I K   B O K ,    H E R

 

Hei og goood tirsdag alle sammen! Siden sist har jeg egentlig hatt helt utrolig mye å gjøre, derfor har det vært stille her inne. De siste dagene mine i Oslo brukte jeg i Lillestrøm, hvor det var tid for 60års feiring av svigerfar! Jeg reiste hjem igjen på søndag, og da kjente jeg hvor deilig det var å komme hjem. Det var jo helt nydelig med en superlang høstferie i Oslo, men så er jo jeg veeeeldig glad i hjembyen min, så det var deilig å komme tilbake. Selv om jeg hadde med mac og planlegger fikk jeg kjent på i går og i dag hvor mye jeg henger etter på ting på jobbefronten, så planleggeren min har ikke en cm ledig denne uken, haha. Det er veldig digg da, så har jeg masse gøy (og ugøy) å gjøre mens regnet pøøøser ute denne uken.

I går ettermiddag reiste familien opp til Nord Trøndelag for 12 årsdag til tantebarnet mitt! Haha, mye bursdager på kort tid om dagen. Det var utrolig hyggelig, og ovenfor ser dere gårsdagens outfit. På bildet jeg la ut på Instagram fra samme plassen hadde jeg jo på meg noe helt annet, men jeg elsker den locationen der, så dere kan tro bloggern i meg ikke klarer la være ha fotoshoots. Looool

Jeg har akkurat vært å kjøpt meg en kaffe, og skal straks sette i gang med å spille inn et haul med Bik Bok! Jeg har jo rabattkode med de igjen (den finner dere lenger opp i innlegget), og denne gangen fungerer det på hele Bik Bok – altså fysisk butikk også!! Den fungerer slik at dere tar screenshot / bilde av denne strekkoden, og viser til de i kassa på butikken, så blir det trekt 20% off på alle ordinære priser. Hvor genialt!??! Koden er gyldig ut neste tirsdag, altså 26. oktober

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg