BURSDAGSKJOLE + NA-KD KODE

A N N O N S E   N A – K D

 

 

K J O L E    H E R

 

Hei og god morgen alle sammen! Her er en av kjolene jeg snakket om tidligere – hvor fantastisk vakker er ikke denne?! Jeg brukte den da vi feiret broren min sin bursdag i helgen på øya, med grillet viltkjøtt og masse god rødvin. Fikk så mange komplimenter for den også, så superfornøyd liten dame her altså. Jeg tenkte å stikke innom denne morgenen for å fortelle at dere får nå 15% på hele NA-KD! Det gjelder altså også denne nydelige kjolen. Koden er gyldig en uke!

 

B R U K   K O D E N  

ANNAIS15

F O R   1 5 %   O F F   H E L E   N A – K D 

 

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER 9. HER 10. HER

 

7 kommentarer
    1. Hver gang du skriver bursdag i tittelen, tenker jeg alltid «åja selvfølgelig, hun har jo bursdag igjen»😂😂

    2. Hvor drar man for å feire bursdag i trheim? Altså, typ, dinner and drinks. 25-årsfeiring med en liten gjeng som vil både spise og drikke litt på samme sted før man eventuelt drar videre, men vi er ikke kjent i trheim så vet ikke helt hvor vi bør dra.

      1. alt er jo litt preferanser der – men jeg vet Søstrene Karlsen og TAG serverer mat og blir utested på kvelden! men personlig liker jeg best å dra ut å spise andre plasser (mine favs er Una, Frati, Olivia, Grano) også eventuelt dra ut på byen!! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg