BYPÅSKE FOR A SEC

A N N O N S E L E N K E   N E L L Y   +   R A B A T T K O D E   N A – K D

K Å P E    H E R   B U K S E    H E R    T S H I R T    H E R    S K O    H E R  

 

Hei mine påskekyllinger! Mange av dere nyter vel laivet oppe på påskefjellet – det virker i hvert fall som hele Insta-norge gjør det at the moment. Som dere ser driver jeg og vandrer gatelangs enda (det hørtes jo litt stusselig ut), med en enn så lenge bypåske. I morges var jeg på trening med Karen, før det ble podding med Erica som er hjemme fra Sri Lanka! Regner med å få podden ut innen i morgen, så dere får hygge dere med et faens til skitshow i påsken. Akkurat nå skinner sola ute, men jeg skal faktisk åpne pensumboka mi og starte lesingen. Selv om jeg reiser nordover til “ferie” i morgen, betyr det egentlig bare at jobb blir byttet ut med lesing. Faen

Ellers må jeg bare take a sec for den nye kåpen min! Jeg har letet så lenge etter en ny beige/nude kåpe, da den jeg har fra før egentlig alltid har vært for liten. Nå har jeg endelig funnet den og er så fankens fornøyd haha!! Men nå må jeg slutte å snakke meg bort, og komme i gang med lesing. Ha en fin tirsdag videre alle sammen – dere som er på ferie må NYTE, og vi som ikke er det enda – sooooon!!! <3

13 kommentarer

Siste innlegg