CALVIN

A N N O N S E :   A D L I N K S   N E L L Y 

H O O D I E   C A L V I N   K L E I N ,    H E R    T I G H T S   C A L V I N   K L E I N ,    H E R

Jeg må først minne om at rabattkoden min på Nelly kun er gyldig i to timer til (altså til klokken 12), så kjapp dere å klikk dere inn her og bruk koden ANNAIS20 når dere betaler! Koden gir 20% off alle NLY brands <3

Hei og god morgen babes! Jeg sitter hjemme og drikker iskaffe, og skal begynne å gjøre meg klar til en lang dag med forelesninger. Det burde egentlig gå fint, siden jeg bare har hatt èn skoledag denne uken, men å sitte på skolen helt til ettermiddagen…. Ikke min favoritt! I tillegg skulle jeg egentlig reise til Åre etter skolen i dag siden jeg har fri på fredager – tror dere ikke denne ENE fredagen fikk satt opp en superviktig ekstraforelesning? Jaja, jeg skal faktisk ikke klage – som jeg nevnte i går har jeg jo valgt det selv og betaler masse for å gå i forelesning, haha. 

Men dere, fy søren så kaldt det er?! Her er det -10 grader om dagen, og nesehåra fryser seriøst tvert jeg er ute av døren. Melis stakkars fryser sånn under potene at hun ikke får til å gå, så ser ut som jeg må kjøpe sko til henne igjen (hun HATER det hahaha). Er det slik i hele Norge nå? 

Ellers, til alle som spør meg etter nye tips til treningstightser som er lange i bena – denne på bildene over er ganske lang, vil si den er litt lengre enn Nike Legend tightsene! <3 Ellers er det også en ny podcastepisode ute, endelig!!! Sesong 2 av Skitshowet er ON, dere finner den der alle podder finns!

4 kommentarer
    1. Hahaha må si deg nåkka jævlig lættis!! Gikk gjennom eldgamle klær, og gjett ka eg fant…. Den rosa tunikaen du hadde på deg på headern din for 100 år siden (eller 10). Kjøpte den brukt av deg, og hadde den søren meg enda hahaha. Va (og e) tydeligvis hardcore fangirl <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg