DA VAR MORROA OVER

Jaja, da satt man her i sofaen og det begynner å bli mørkt ute, og nå var morroa med finvær over for denne gang. Nå er det tilbake til det gode, gamle trønderværet – regn, snø, vind og litt sol. Haha, jaja – jeg er bare glad for de fine dagene jeg har hatt i solen nå! I dag har jeg hatt skole hele dagen – valgte å ha hjemmeskole i dag halve dagen, før jeg møtte en skolekamerat for å ha matteøvinger – ute i sola på resturant!!! Altså, vi sitter jo som oftest på et grupperom, så å regne matte med solsteika rett i fleisen og noe digg mat ved siden av var jaggu lyx

Ellers fyrte jeg opp grillen i dag, min egen lille elektriske! Den er så kjekk. På 15 minutter hadde jeg og kjæresten fått laget oss middag – grillskiver med salat til, det ble så sjukt godt! I salaten hadde jeg spinat, fetaost, mango, jordbær, rødløk og litt sitron over. Gleder meg masse til å grille 328492 ganger i sommer

Speaking of grilling, her fra grilling på søndag

Nå har jeg akkurat vært på en spinningtime. Det er noe jeg _aldri_ gjør, og nå kom jeg på hvorfor, haha. Det er liksom ikke heeeelt treningen for meg, men merker at jeg er i bedre form nå enn sist jeg gjorde det (som sikkert er for 3-4 år siden haha). Også er det jo noe nice med å bare sette seg på sykkelen og sone helt ut fra hverdagen forsåvidt. Kanskje det er som med løping, at man bare må gjøre det noen ganger før man begynner å like det?

Nå skal jeg se på seri, spise rundstykker og drikke sjokomelk! I morgen har jeg fri fra skolen som betyr jobbdag, noe jeg gleder meg veldig til! Ha en fin tirsdag kveld alle sammen

4 kommentarer
      1. den heter Austin!! det smaker grillmat ja, men ikke 100% samme som ved kullgrill, siden man får jo ikke den grillkull-smaken om du skjønner?? Hahha!! men det er mest pølser jeg kjenner forskjell på, burger og grillskiver smaker likt <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg