DAFUQ

Hei og goood søndag alle sammen! Håper helgen deres har vært bra – min har vært veldig rolig, gårsdagen ble brukt inne heeele dagen foran tv’en med serie på, med unntak av et lite timinutt ute for å se på nordlyset. Det var helt fantastisk – det er jo ikke så ofte nordlys her, og denne gangen var det massevis av det og utrolig tydelig. Nordlys for meg er litt ambivalent, det er noe av det fineste jeg vet men samtidig kan jeg bli helt _dafuq_ og nesten litt …. redd?? Da skjønner man liksom hvor utrolig ubetydelig man er i hele universet. Ja dæven don’t get me started med å tenke på universet

I dag sov jeg lenge, lagde bruschetta til frokost, så ble det en søndagstur på Bakklandet for å drikke kaffe. Det er virkelig min favorittplass å henge på søndager, det kryyyyyr av hunder ute på tur og stemningen er så rolig og koselig. Vi fikk også med oss solnedgangen som var rosa og fin, så en veldig fin og avslappende søndag. I kveld skal jeg lage kyllingfajitas til middag også, pluss at Euphoria sesong 2 kommer så det blir LIT wow det har jeg gledet meg til !!! Hahahah serie er seriøøøst livets glede om dagen som dere kanskje skjønner

Ha en fin søndag videre  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg