DAGENS PRO TIP:

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y ,   J U N K Y A R D

S K J O R T E   N E L L Y ,    H E R

T I G H T S   G A M M E L ,   L I K    H E R

S K O   N I K E ,    H E R 

 

At jeg i det hele tatt sitter foran denne pc-skjermen, og at jeg i det hele tatt har noen bilder fra denne dagen er uforståelig. Jeg hadde med speilrefleksen på skolen for å få tatt noen outfitbilder, men SAKLIG at jeg hadde rukket det. Disse fra i morges får duge, speilbilder it is! I dag har vært en av de lengste dagene på lenge – kort oppsummert våknet jeg i 6-draget av kjæresten sin mobil som lå under senga og durte i vei, og når man først har stått opp og dratt ut hele senga er det ikke bare-bare å sovne igjen. Jeg har egentlig sittet på skole hele dagen før det bar rett på kickboxing – jeg tror ikke dere aner hvor lite lyst man har å drive å bli slått på i 90 minutter etter en alt for lang skoledag. Men sånn blir det noen dager, og det skal bli faaaankens deilig å finne senga om litt

Ellers har jeg jo hacket livet og begynt med vinyl og skinnbukser som regnbukse, og herregud hvor digg det er. Dagene jeg har gått utenfor døra i jeans i pøsregn blir jeg stående med fønern oppi buksa i mellom forelesningene, mens med skinn preller det av like kjapt som det kom på. Så det er dagens pro-tip! I dag kombinert med rutete skjorte, som jeg igjen har fått hang up på! Denne er såppas lang at jeg skal bruke den som kjole også med sykkelshorts under + thigh highs. SÅNN da var det nok prat fra meg for i dag kjenner jeg

4 kommentarer
    1. Heii, fineste du! Kanskje du kan svare på dette neste gang du svarer på spørsmål:

      Jeg og typen skal kjøpe leilighet i Trondheim, men har ikke peeiling på hvor hen i byen. Vil gjerne bo sentralt/midtbyen (Solsiden, Bakklandet/Møllenberg) men er litt skeptisk litt støy og trafikk. Siden du selv bor i byen, kanskje du har noen tips/erfaringer? Fordeler/ulemper osv? <333

      1. det tror jeg er personsak egentlig, det vil jo bli en del støy (særlig enkelte plasser på møllenberg), men om man tåler litt støy så går det jo fint <3 personlig føler jeg meg trygg når det er litt ting som skjer, så det plager ikke meg! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg