DAGENS SHOPPING

A N N O N S E L E N K E   L Y K O

Hei og goood lørdag alle sammen! I dag dro jeg en tur til byen sammen med noen venninner for å kjøpe en innflytningsgave til en innflytningsfest jeg skal på i kveld. Det endte jaggu meg med en skikkelig shoppingrunde. Så hallais 2008 – jeg er tilbake med å dra på lørdagsshopping i byen for så å dra rett hjem å blogge om innkjøpene, haha. Men ja, jeg fikk litt god tid så da tenkte jeg det kunne være hyggelig å stikke innom å si hei! 

_Endelig_ fant jeg fotoalbum?? Hvor utrolig vanskelig det skulle være å finne et skikkelig fotoalbum?? Eller, sånn fotoalbum som jeg ville ha da, haha. Uten ringer på siden, med papir som skiller sidene, og med mulighet til å skrive under bildene. Etter jeg har fått analogkameraet mitt og fremkalt de er det ikke lenger plass på døra i leiligheten min, så nå tenkte jeg å lage et “sommer 2021” album, da det har vært en fantastisk sommer med mange fantastiske bildeminner fra kameraet mitt. Skal vise dere bildene jeg tok ut av kameraet mitt i dag også, men det får bli senere!!

JAaaAaAaaa jeg er en basic bitch og henger 6 mnd etter alle andre – jeg har syntes disse lysene har vært cute, men aldri så cute at jeg har orket betale 99 spenn for et lys. Men i dag skjedde det jaggu meg, da jeg så denne fargekomboen sammen i en utstilling på Illum (herregud enn at vi har fått Illum i byen WOW så bra butikk). Så i dag var dagen dere, hvor jeg brukte 200 kroner for ♥ fire stearinlys jeg sikkert lett kunne laget selv (: ps: de er mye finere i virkeligehten bildet ble litt mørkt

Åjaaaada jeg fortsetter å være influenced – jeg har lenge hatt lyst å lage fine isbiter med litt ulike greier i til selskap, men har lett etter store nok isbitformer, og i dag fant jeg! Disse fra HAY, også kjøpt på Illum

Ogsååå dere, denne trenger jeg hjelp med. NYDELIG vase, men ya girl er ikke helt vandt med å bruke 600 spenn på en vase??? Er den verdt det? Den er virkelig perfeksjon av en vase, tung og i veldig fint glass, men jeg ble veldig usikker haha

Så ble jeg jaggu influenced igjen, av en venninne, som kjøpte seg denne gærningen. Det er en brynspenn med “vanlig” spiss på ene siden, og typ en eyeliner-spiss på den andre? Strekene ble utrolig tynne og fine, men ser da jeg kom hjem i sta at “taupe” fargen (som jeg vanligvis har i andre brynspenner) var myyyyye lysere i dette merket, så spørs om den blir for lys. Men gleder meg uansett til å prøve den, tror denne blir veldig bra til å tegne “hår” med! Fant den på Lyko også, link her

Tenk at de har begynt å selge hunder på Illum??? Heheeeheheeee. Jeg kjøpte meg også denne paraplyen – 1. fordi det har høljet ned i dag og jeg glemte paraply, men også 2. fordi jeg har hatt lyst på en skikkelig paraply som gjerne var litt plass under og gjennomsiktig. Fant den jaggu i dag gitt!!

Jeg er åpenbart i et skikkelig shoppinghumør i dag, for jeg bestilte meg akkurat et par nye vintersko/støvler fra Ganni som jeg prøvde i byen i dag! Er litt usikker på om jeg skal beholde de, men skal vise de når jeg får de og om jeg bestemmer meg for å ikke returnere!!! Nå må jeg hoppe i dusjen og starte å sminke meg, håper alle får en fin lørdag!

6 kommentarer
    1. Med digitale analogbilder kan du lage fotobok hos Fotoknudsen. Jeg gjorde det etter ferie på Svalbard, og ble SÅ fornøyd! Da får man det akkurat som man vil. Store bilder, små bilder, mange bilder på ei side, eller bare ett eller to + så mange tekstbokser en vil… Kjempelett og veldig fin!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg