DE SISTE DAGENE

A N N O N S E L E N K E   N A – K D

Hei og hopp, da var man endelig halvveis i uka?? Hahaha. Jeg syntes dagene går så fort om dagen, noe som egentlig er ganske deilig. Med mindre jeg setter det i bacheloroppgave-perspektiv – da skulle gjerne tiden gått litt saktere, hehh…. Jeg tenkte egentlig bare å oppdatere her inne med litt bilder fra i går og i dag, da jeg har hatt det veldig hyggelig! I dag var det tid for en ny poddinspilling med Erica, etterfulgt av en aldri så liten shootings på damerne. Det er så deilig å få gjort unna sånne ting, og ikke minst med noen som driver med det samme, så man ikke føler seg så utrolig irriterende, haha. Og i likhet med forrige uke ble det en aldri så liten lunsjdate på oss også, og det er egentlig det jeg har gjort i dag. Så sjuuukt deilig å ha en dag helt “fri”, hvor jeg bare kan sulle rundt og gjøre hyggelig ting. Det blir jeg glad av!

The sissy from another missy

S T R I K K E G E N S E R   N A – K D ,    H E R

(Hvor fin er ikke denne??? PS: bruk koden valentines for 15% off hele nettsiden!)

 

 

I går hadde jeg invitert jentene over på middag! Jeg øver meg jo på å bli flinkere på kjøkkenet, samtidig som jeg prøver å planlegge hyggelige avtaler i uken så jeg har noe å se frem til hele tiden. Så hva er vel bedre kombinasjon enn et lite middagsselskap da?! Jeg lagde denne gratinerte kyllingen fra Trines Matblogg, og stekte litt asparges ved siden av. Med litt rødvin i glasset ble det faktisk utrolig godt, og jeg har èn rett til jeg “kan”. Small steps, haha! Jeg syntes det er så koselig å lage mat – enten med kjæresten, venner, eller alene, som i går. Skru på litt nydelig musikk, ta en skvett vin mens man står der og prøv deg frem med ulike oppskrifter. Det har jeg fått skikkelig smaken på, og ikke minst: man blir så stolt når det går bra! 

 

Når jeg ser det bildet her ser jeg jo at det ser helt jæææææææævlig ut men det var faktisk veldig godt hahahha

 

Nå skulle jeg vel egentlig begynt å gjøre meg klar for ukens siste kickboxingøkt, men kjenner jeg er litt slapp i kropp og hode i dag, etter en natt full av mareritt. Så da er det bare å lugne heeelt ned, haha. V I   B L O G G E S  ♥

 

2 kommentarer
    1. Middagsplaner med venner er en veldig god ide i denne tiden, det må jeg gjøre mer! Gleder meg til neste ep av bæsjeshowet hahah<33

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg