DEN DAGEN JEG HAR EVIG SPENN

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y  O G  N A – K D

 

L O M M E B O K E N   M I N   F I N N E R   D E R E    H E R

 

 

 

T O P P    H E R    B U K S E    H E R    S K O    H E R    J A K K E N   E R   U T S O L G T   F R A   N E L L Y

 

Se på hu i chunky sneaks da! Hva syntes dere? Det er noe jeg ikke skjønner med slike sko – hvorfor ser føttene så sykt små ut? Når skoene er så jævla store? Haha! Jeg er i hvert fall veldig fornøyd som dere kanskje har skjønt, nytt laif og ny selvtillit i nye sko B-) Toppen er den samme som jeg hadde på meg i beige i går, den er min nye fav – har den jo også i kjole, haha! Den er på salg i dag ser jeg!

Bilder fra i går og i dag! Outfitbildene er fra i går, da jeg og kjæresten var ute på en aldri så liten date night. Jeg var in the mood for litt fløtepasta (med andre ord: in the mood for en natt på ramma), og min favoritt der er jo Olivia sin. Men dang ass, jeg ble så skuffa! Jeg blir så og si aldri skuffet på restaurant, men i går fikk jeg litt svidd og litt for oljete mat. Men men, det var koselig å møte kjæresten, drikke litt øl, før vi kjøpte godis og dro hjem å så på serie.

I dag har jeg hatt en treningsøkt på hotellet, før jeg møtte fine Victoria til kaffe! Jeg har tydeligvis begynt med noe nytt, å spørre alle spisesteder jeg går på om de har sjokomelk. Det er det altså ingen som har, noe jeg ikke forstår?? Det er jo livets drikk?? Den dagen jeg sitter med litt for mye spenn på bok skal jeg åpne en sjokko/jordbærmelk-bar <3 Nå skal jeg jobbe, før det blir middag hos Julia ikveld. Ha en god helg alle sammen!!!

3 kommentarer
    1. Digger stilen din! Vil kjøpe den sorte teddyjakken du hadde på Nelly-butikken, har du den i 34 eller 36?
      Vi er like høye, og ser 36 er konstant utsolgt… Får vel bare vente til de får inn flere 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg