DEN MEST SPESIELLE BURSDAGEN JEG HAR HATT

A N N O N S E L E N K E R   N A – K D ,   N E L L Y

Bloggen min har vært så utrolig off de siste dagene, og det er rett og slett fordi at laivet har vært utrolig on. Jeg hadde jo bursdag på lørdag, samt kolleksjonen som lanserte noen dager etterpå! Det var nesten too much action to handle, i en ellers veeeldig stillestående hverdag, haha. Men ja – jeg tenkte jeg skulle fortelle dere litt om bursdagen min – som _helt_ klart kommer til å gå inn i historieboken min over bursdager jeg kommer til å huske. 

Dagen startet alene da kjæresten hadde jobbet nattevakt, og der var det jaggu både blomster og morgenleveringer med deilig mat og godteri på døren. Plutselig ringer Karoline og ber meg komme ut av vinduet – der står jaggu meg hele jentegjengen med høyttaler og danser på fortauet (med 2 meters avstand fra hverandre seff) til Kaptein Sabetann sin bursdagssang. TROR dere jeg begynte å gråte eller? Jeg hyyyylgrein seriøst av rørt-het, haha! Alle som gikk forbi fikk seg jo også et aldri så lite show, med både dansing og hulking, hahaha. 

Senere på dagen tok jeg og kjæresten bilen fatt, og kjørte rundt byen for å levere party-stæsj til kvelden – jeg skulle nemlig ha Skype-fest! Jeg hadde laget poser med en flaske prosecco, ballonger, kjærlighet og en muffins, samt program for dagen til alle. De ble satt utenfor døra, mens vi satt i bilen og spilte “Celebration” på full mokkings og ba de komme ut. SÅ-JESKLA-GØY det var, haha. 

 

Erica looking FAB i den beige collegegenseren fra kolleksjonen, den finner dere her! Denne damen sin hype da hun så pakken på døra var faktisk priceless. Var det en person som gledet seg like mye til Skype-bursdag, om ikke mer var det denne kjerringen, hahaha

 

Ellers var jeg hjemme hos familien på en liten påskemiddag, hvor vi grillet med  DEN NYE GRILLEN MIN!! Jeg hadde ønsket meg elektrisk grill og det fikk jeg, sååå fornøyd og glad for det, haha!! Kjemperart å sitte med familien rundt bordet hvor vi ble sittende på hver vår ende av bordet, når vi vanligvis pleier å sitte vedsiden av hverandre, og “unngå” å komme for nært hverandre rundt i huset, hahaha. Sprøtt, ass. 

Selve festen var utrolig vellykket. Helt i starten hadde jeg invitert en venninne til å synge noen sanger for oss (Isabelle Bjørneraas, søk henne opp for wow) – så da ble det litt show i begynnelsen. Videre var det tid for quiz som Ingrid hadde laget, før vi senere på kvelden gikk over til å lære oss en felles dans som Emilie hadde laget i stand. Det var nesten like gøy å arrangere bursdag online som i virkeligheten, hahaha! I 2-draget ble festen avsluttet, og jeg hadde en helt fantastisk bursdag ♥ 

 

G E N S E R    H E R  

 

Anbefaler alle som har bursdag å prøve ut en virtuell feiring – det var faktisk utrolig gøy! Alle hadde pyntet seg som en vanlig fest, og satt i hvert sitt hjem og pratet, sippet vin og danset som en vanlig fest. Anbefaler også å planlegge litt leker eller aktiviteter! 

Ellers hadde jeg på meg denne jumpsuiten på kvelden, og jeg må bare tipse om den med en gang: den er super lang i bena. Da jeg danset i den snublet jeg faktisk i bena, haha – så neste gang jeg bruker denne må jeg ha på hæler eller noen litt høye sneakers. Jeg driver og jobber med et nytt “bukser for lange ben”, men klarte ikke vente med denne, haha. Den satt i tillegg veldig fint på, så den kan jeg anbefale! 

10 kommentarer
    1. Hærregud, så GØY da! Skikkelig kreativt! Digge det! 😀 Gratulerer med dagen som var, fine dæ! Klæm! <3

    2. Er de kvadratiske “skohyllene” i klesskapet ditt en del av pax-systemet? Finner ikke den løsningen på ikea.com. Kanskje de ikke selges lenger, eller er de fra et annet sted/selvlaget? <3 Kjempefint uansett!

          1. du jeg fant de inne i den “PAX-byggeren” da jeg holdt på med den for over to år siden, så har ingen link eller artikkelnummer på de… om du ikke finner de inni der kan det jo hende de har sluttet med de 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg